![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Gouverneur
|
![]() ![]() Citaat:
http://www.rtl.nl/%28/actueel/rtlnie...n_verboden.xml ~~ Dit werd mij zojuist ter kennis gesteld. Het speelt al wat langer maar waar ik graag een discussie over wilde voeren is: waarom kan dierenleed ethisch gezien niet? Ik bedoel deze vraag puur filosofisch. Natuurlijk vind ik het wreed wat ze met de dieren doen en vind ik dat het verboden moet worden. Ik ben echter benieuwd naar de reden dat mensen dit soort praktijken verwerpelijk vinden.
Ex-CEO van Google betrapt op het verdedigen van AI t.a.v. de mensheid. Eric Schmidt: "The real dangers of AI, which are cyber and biological attacks, will come in three to five years when AI acquires free will." Een AI kan geen biologische aanval uitvoeren... https://mh17waarheid.nl/google/ (Google's Corruptie voor AI Leven) Laatst gewijzigd door ArjanD : 9 september 2010 om 23:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het barbaars. Net zoals stierenvechten, goudvissen drinken, ganzenrijden oude stijl, Fois gras ,halal slachten en nog zoveel meer.
Maar om culturele "eigenheid" te gaan verbieden, da's wat anders.
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dubbel, zie onder.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 10 september 2010 om 09:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En hoe onmenselijk dat ook mag klinken, misschien is dit systeem helemaal zo'n slechte morele leidraad nog niet. Je kan tenslotte niet met elke bacterie rekening houden. Vandaar dat mensen er vaak voor opteren om de wezens met de meeste hersenkracht, die waarschijnlijk ook het best in staat zijn tot lijden (een regenworm heeft er weinig aan als hij zielig is, hij kan minder aanpassen in zijn gedrag om zijn kansen te verbeteren) voor te trekken. Dit zijn ook de wezens die meestal wel een aardige multiplier krijgen toegedeeld. Oke, kraaien schieten we graag van de daken, maar ze worden in ieder geval al wat beter behandeld dan kakkerlakken. Misschien is het dus maar goed dat er af en toe eens wat verontwaardiging ontstaat, het systeem werkt stiekem toch wel een beetje.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 10 september 2010 om 09:48. |
|
![]() |
![]() |