![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Actueel lachen geblazen. FDW is weer op tv. Canvas.
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geert Bourgeois daarentegen, tegen FVH.... vond ik een beetje onder de gordel...
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Hij stelde inderdaad teleur. (wat lachen betreft).
Wat me echter wel opviel in het debatje met Van Hecke, Bourgois en Zamouri was dat enkel Zamouri zich "gedragen" heeft. Niet onderbreken en wat door elkaar zitten roepen zoals die andere 2.
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die stRRRuikelt van tijd oveRRR zijn RRR. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik was anders wel benieuwd naar het verschil in de gevolgen tussen een misdrijf gepleegd door het kind van Zamouri en een gelijk misdrijf van een kind van Van Hecke. Wat ik met deze verkiezingen ook wel eens zou willen horen, nu het blok nog eens mag spreken, is wat ze verstaan onder een ernstig misdrijf. Wat ze nu feitelijk bedoelen met hun assimilatie. De voorzitter sprak over verkeersovertredingen maar wellicht is hij er niet van op de hoogte dat verkrachting of moord vaak tot mildere straffen leidt dan "parkeren of stilstaan op het voetpad". Dat mijn inziens rijden onder invloed een zwaardere "misdaad" is als het stelen van een fiets.
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Gelukkig genoeg heeft de vrt hem gered. maar toch. Ik kan me volledig aansluiten bij één van de eerste dingen die ze zij. Justitie dient correct te werken. Geen eigen volk eerst maar crimineel = crimineel.
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Bourgeois heeft VanHecke onder tafel geveegd, alleen zijn opmerking over de moord van die Vlaams Blokker was hoogst ongepast (daar had FHV meer dan gelijk). Die VLD'ster wist duidelijk niet waar 't over ging ren zat maar wat raar stuntelig te spreken over pietluttelige dingen
![]() |
![]() |