![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Aan de moderatie,
Ik heb in het subforum immigratie en integratie een topic geopend over integratie. Daar ik geen ander subforum zag dat geschikt zou zijn voor dergelijke topics, opende ik het daar. Het ging over de hulp die ik nodig had om een primitieve functie te berekenen. Nu krijg ik deze waarschuwing: Dear Discobitch, You have received a warning at Politics.be. Reason: ------- Onderwerp geplaatst in foutief subforum Geachte, Gelieve onderwerpen in het juiste subforum te plaatsen. Een volgende overtreding zal u strafpunten opleveren. mvg The Quibbler ------- Original Post: http://forum.politics.be/showthread.php?p=4957292 Citaat: Beste mensen, Ik heb problemen met de integraal in bestaande afbeelding. Ik heb deze opgezocht in een integraaltabel, maar zou voor de volledigheid ook de rekenmethode willen hebben. Daar dit subforum ook als thema integratie heeft, leek het mij gepast om dit hier te vragen. Voor de geinteresseerden, het gaat hier om de integraal die men bekomt bij het berekenen van een elektrisch veld door een uniform (kan ook nonuniform zijn bij uitbreiding) geladen staaf van gegeven lengte. Bijlage 72296 Warnings serve as a reminder to you of the forum's rules, which you are expected to understand and follow. All the best, Politics.be |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En deze draad hoort dan weer in K&K thuis. Je hebt wel pech zeg.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() ![]() Subforum: Immigratie en integratie..yep een subforum met wiskundige en sociologische onderwerpen Enfin..een universitaire opleiding is ook niet alles.. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Er staat duidelijk: integratie.
Integratie betekent onder andere het berekenen van een oppervlakte onder een kromme. Ik begrijp nog altijd niet wat ik verkeerd heb gedaan :S |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() goeike ! Quibbler zal er hopelijk ook eens mee moeten lachen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wees blij dat deze harry potter fan u slechts een waarschuwing geeft. Bij mij vloeien de strafpunten a volonté. ![]() Ga maar vlug op uw blote knietjes en met een harry potter boek de moderator bedanken. ![]() Laatst gewijzigd door grimbergen : 2 september 2010 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Bij mij was het ook een waarschuwing bij een dubbele thread. Achja.
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() lol
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Post enkel maar draden in K&K.
Daar is alles op zijn plaats ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Soms te streng. 99% te laks. Veel spammers en trollen verdienden al lang een ban, maar dat gebeurt niet. Welke filosofie kan daar achter zitten?
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel, zouden ze meer geld krijgen per gebruiker van reclame? Veel advertenties hebben ze niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als dubbelnick van een oudgediende weet jij maar al te goed hoe hier gemodereerd wordt.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 4 september 2010 om 06:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() (and yes , I know irony when I see it. ) Laatst gewijzigd door Cdude : 4 september 2010 om 10:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Goeike ![]() @Discobitch, ge weet zelf wel goed genoeg wat ge fout hebt gedaan. Wees content dat ge slechts een waarschuwing hebt gekregen.
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Geen reactie van de moderatie?
|
![]() |
![]() |