![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() HOMOKOPPELS WELKOM IN RUSTHUIZEN
�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�* �*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�* Rusthuizen zouden weinig problemen hebben om homokoppels op te nemen. Dat blijkt uit een onderzoek van Vlaams parlementslid Jan Roegiers van Spirit. Hij deed een anonieme peiling bij 70 rusthuizen in Vlaanderen. Slechts één rusthuis zei dat zo'n opname absoluut niet kon. Een ruime meerderheid, 45 rusthuizen, zei dat er in principe geen probleem was, 19 antwoordden "vermoedelijk geen probleem". Vijf rusthuizen zouden het verzoek voorleggen aan de directie. Roegiers vindt het resultaat verrassend positief. Het zegt wel niets over de verdraagzaamheid tegenover homokoppels in de rusthuizen. 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zouden er nog nuttelozere onderzoeken bestaan?
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Aanbevolen lectuur is hoofdstuk 39 : HOMO'S WELKOM IN DE MOSKEE ... liefst met kleerscheuren ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit lijkt mij helemaal niet zo'n dom onderzoek eigenlijk...
Als oudere homo's 20 jaar verblijven in een instelling waar ze niet welkom zijn, is dit allesbehalve aangenaam denk ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
De directeur van een rusthuis die voodoo toepast op bekende homo's om ze de bejaarden schrik aan te jagen? Een rusthuis kan niet discrimineren op basis hiervan, daar moet er geen onderzoek naar zijn.
![]() |
![]() |
#11 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dat moet schuren. Hopen maar dat hun kinderen voor het glijmiddel zorgen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |