![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, waarom eigenlijk éh? Ik heb hem nog nooit iemand effectief zien beledigen. Dit was helemaal de stijl niet van Largo_w.
Ik vind zijn ban een heel groot verlies voor het forum: hij was iemand die erg kritisch was, tegen de overgrote stroom, eigen aan dit forum, in. Geen kuddebeest zeg maar. Ik heb nu zn laatste posts bezien en zag geen enkele belediging, noch provocatie. Het waren net verstandige posts. Nu kunnen verscheidene forummers zijn gedrag soms wat provocerend gevonden hebben, maar dit was gewoon de aard van zijn kritisch zijn. Hij was de Tijl Uilenspiegel die de uilen in de spiegel deed kijken. Hij zette mensen vaak terecht op hun plaats, de daar uitvloeiende mogelijke twist die daar kon uit ontstaan, trotserend. Dat maakt hem moedig. Ik zou echt niet weten waarom Largo gebanned zou zijn, en indien het te maken heeft met die onnozele clash, waarin hij ongewild meegesleurd werd, dan vind ik dat helemaal fout. Ik heb een idee, waarom het zou kunnen gebeurd zijn. Volgens mij werd Largo gewoon maar gebruikt, misbruikt, om het blazoen van de moderatoren weer wat te zuiveren, waarmee ik wil zeggen: om het wantrouwen van verscheidene forumgebruikers jegens de moderatoren, als zouden zij partijdig zijn, waaronder bv Largo één van hun begusnteling zou zijn, te proberen weg te werken. Als dit zó is, dan is dit bijzonder onrechtvaardig. Dan is dit zielig, en zwak. Ik hoop dat Largo alles laat bezinken, en geen dubbelnick aanmaakt om het risico te lopen een perm te krijgen. Maar hij zal zich daar wel tegen behoeden: hij is daar te verstandig voor.
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Jij bent echt grappig, wist je dat?
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Maar ik wil ook wel weten wat hij mispeuterd heeft.
![]() |
#4 |
|
![]() ![]()
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() hoe erg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Ik vind dit niet grappig hoor, ik meen dit.
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Dat weet ik, dat is nu net wat het zo grappig maakt.
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Waarvoor dank.
Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 11 mei 2009 om 01:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 11 mei 2009 om 01:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Oei, hij werd permanent verbannen. Waarom dat?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Er werd deze week gesuggereerd da hij een dubbelnick zou zijn van een reeds lang permanent verbannen forummer. Qua toon leek me dat niet zo te zijn maar misschien was het toch zo en kan het zijn dat daar bewijs voor is gevonden.
Of de moderatie treedt misschien tegenwoordig ook op tegen matennaaierij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou het toch wel kras zijn dat hij dit bijna drie jaar en meer dan 15.000 berichten lang zou weten vol te houden hebben. Bovendien heeft hij zélf een draad over dubbelnicks opgestart. Iets wat je volgens mij toch niet direct gaat doen indien je iets te verbergen hebt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Misschien is het inderdaad zo dat de moderatie nu is gaan optreden tegen schwalbes en matennaaierij maar dan zouden er ook nog wel anderen in aanmerking komen. Ach, we horen het weleens. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 11 mei 2009 om 09:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ergens toch wel belachelijk dat het geruzie in k&k de laatste tijd tot verbanningen leidt ...
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
K&K maar afschaffen, denk ik. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 11 mei 2009 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hertog, dan moet je die logica doortrekken en alle subfora afschaffen. Gelijke maten en gewichten, he. Schaf heel politics dan af
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() zijn sprankelijke persoonlijkheid?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |