![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Hoelang kan men mij continu persoonlijk blijven aanvallen op mijn zogenaamde werkloosheid, terwijl ik niet eens werkloos ben?
Hoelang kan men mij continu persoonlijk blijven aanvallen op armoede, terwijl ik niet eens arm ben? Dit is een continue invasie van de persoonlijke sfeer door middel van leugens en laster. Gelukkig maar door één of twee "rotten few", die weliswaar regelmatig geband worden, maar telkens weer terugkeren, één zelfs zelfs na een permanente ban. Een moderator liet mij een tijdje geleden via hoogstpersoonlijke PB al weten, dat het de politiek van moderatie is, zoveel mogelijk (oa. ad hominem) onbestraft te laten. En dat ik best niet moet reageren, want dat het dan alleen maar erger wordt. Voor de goede flow van het Forum kan ik mij daarbij wel iets voorstellen, zolang het maar om klein ad hominem gaat. Maar dit is een continue invasie van de persoonlijke levenssfeer met leugens en laster. Systemische tolerantie daarvan is een forum als dit onwaardig en kan alleen maar de sfeer en het Forum zelf kwaad berokkenen. Laatst gewijzigd door eno2 : 4 oktober 2010 om 10:28. |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Dus: je bent niet arm en niet werkoos (meer). Je hebt een haast persoonlijke draad/topic die 'Echt arm zijn is ...' heet en waarin je al jaren verwijst naar je persoonlijke situatie (zonder echter in detail te treden) en nu vraag je aan de moderatie dat ze consequent optreden (dus bestraffen) tegen mensen die zeggen dat je arm bent en / of werkloos. Want dat is volgens jou laster?
Als jij nu eens de onwetendheid van anderen over jouw situaties systematisch tolereert? Als je op een forum de deur van je persoonlijke sfeer op een kier zet, dan loeren de mensen binnen. Soms denken ze iets te zien dat niet juist is. Doe dan de deur dicht of zet ze helemaal open.
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De aanval is op zichzelf al strafbaar volgens het forum-reglement, maar in vele gevallen wordt dat getolereerd voor de goede flow van het Forum. Wie persoonlijk aanvalt, moet maar zien dat zijn gegevens juist zijn, anders is het laster. Leugens en laster moeten echter geenzinds getolereerd worden. Het is al een half jaar dat ik daar moderatie op attendeer. Ik ga niet telkens met een een rechtzetting reageren naar de bully's toe. Je mag trouwens niet reageren als je het rode driehoekje gebruikt. En dat doe ik wél telkens. Laatst gewijzigd door eno2 : 4 oktober 2010 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoef ivm persoonlijk aanvallen niets recht te zetten, daar reageer je best niet op , met die rotten few valt toch niet te communiceren, dus die signaleer ik alleen aan moderatie, met de commentaar dat het om leugens en laster gaat. |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dringend noodzakelijk. |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben 20 jaar niet arm en 45 jaar arm geweest. Nu ben ik bijvoorbeeld weer niet arm. Ik moet noch op het ene noch op het ander persoonlijk aangevallen worden. Maar wie het wél doet moet zelf maar zeker zijn van zijn feiten, anders is het ook nog leugens en laster. Laatst gewijzigd door eno2 : 5 oktober 2010 om 09:48. |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of heeft de moderatie ondertussen uitgemaakt dat u mogelijk aan achtervolgingswaan lijdt. Nogthans , u zit hier voortdurend zelfmedelijden te verkopen (ik vind geen werk, ik wordt uit mijn huis gezet, mijn uitkering is te laag enz... ) Als u geen reacties wil : zwijg er dan over hé. Of mogen alleen reacties die u aanstaan , die uw zelfmedelijden bevestigen? Blijf niet bij de pakken zitten kerel, doe er wat aan, iedereen moet dat doen. |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
heb je weer aandacht tekort ? welnu : het stopt als jij stopt met zagen én gratuit beschuldigen en beledigen overigens. |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar soit. Als de moderatie niet reageert, zullen ze daar ook zo over denken, me dunkt.
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met zelfbeklag heeft dat niets vandoen. Laatst gewijzigd door eno2 : 5 oktober 2010 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb toch al gezegd dat de rotten few af en toe gebanned worden. Maar wel zijn ze veel te tolerant, hun reacties zijn niet consistent, omdat ze de seriële bully's binnenboord wensen te houden. Laatst gewijzigd door eno2 : 5 oktober 2010 om 10:51. |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 5 oktober 2010 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk jij nu werkelijk dat andere mensen niets meemaken. Als ik als verzekeringsmakelaar geen polissen verkoop, heb ik ook geen eten. Shit, vandaag nog gene verkocht. Kan ik u op dit domein ergens mee van dienst zijn? Gezien uw situatie moet ik u wel vragen op voorhand te betalen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Me dunkt dat ge uzelf een poliske of twee kunt verkopen. ![]() @eno2: als je het probleem al uitgebreid hebt besproken met de moderatie via PB, dan lijkt het mij dat het openen van een topic hier, niet veel zoden aan de dijk zal brengen. Het kan zich zelfs tegen u keren, doordat het mogelijks ergernis kan opwekken bij de moderatie. Op een gegeven moment moet je voor jezelf de keuze maken: je neerleggen bij de beslissingen van de moderatie of vertrekken. Zo eenvoudig is het. Laatst gewijzigd door Sammael : 5 oktober 2010 om 12:21. |
||
![]() |