![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Morgen wordt er weer een nieuwe peiling op ons los gelaten.
Wat wordt het denk je? Of eenmaal vrijdagavond: wat vind je er van? Persoonlijk denk ik dat N-VA de grootste blijft, maar weer op verkiezingsniveau zit. Die stijging (in peilingen) van de voorbije maanden is over vermoed ik. Laatst gewijzigd door Burry : 7 oktober 2010 om 20:14. |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Wat is de vraag van de peiling?
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik hoop op lichte winst, maar ik houd mijn hart vast. Is het bekend wie deze "sondage" heeft afgenomen? |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 7 oktober 2010 om 20:22. |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grote winst ligt in het verschiet.
Standvastigheid is een eigenschap die de koppige Vlaming gerust wel smaakt.
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
maar het zaaien van desinformatie zijn we gewoon van hen Laatst gewijzigd door Shadowke : 7 oktober 2010 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat soort peilingen houden ze liever ergens in Brussel in een ouderlingen tehuis, bij de demente. Laatst gewijzigd door Garry : 7 oktober 2010 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() oooh gokken ...
VBers 11.4% LDDtjes 6.3 % NVAsten 32 % VLDtisten 15.5 % CDVeëers 17.6 % SPAsten 11.4 % GROEN!tjes 5.8 % mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() ik gok op status-quo met verkiezingsuitslag
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik hoop het, maar met het spreekwoord "hoogmoed komt voor de val" in het achterhoofd durf ik nog niet al te optimistisch zijn. Daar komt nog bij dat voor je het weet je erop wordt afgerekend en dan achtervolgt zulke voorspelling je maandenlang in deze of gene belgicist zijn onderschrift...
|
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Volgens mij gaat de N-VA een serieuze klap krijgen. Natuurlijk blijven peilingen van de staatsmedia altijd een beetje achter, maar ik heb toch een beetje te indruk dat het favoritisme van de vrt voor De Wever en zijn kompanen aan het verminderen is.
|
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat uw % VBers aan de hoge kant is. Als trouw VB stemmen zou ik moeten opgetogen zijn hierover maar ik denk dat bij nieuwe verkiezingen het VB amper nog aan 6 �* 7 % komt. De rest zal eieren kiezen voor zijn geld en BDW stemmen. Zo doorbreekt de VB kiezer zelf het cordon.
Laatst gewijzigd door Garry : 7 oktober 2010 om 20:40. |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Ook een recente peiling op p.be toont trouwens aan dat N-VA haar krediet aan 't verspelen is.
http://forum.politics.be/attachment....1&d=1286480344 |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, peilingen kloppen zelden. Laatst gewijzigd door system : 7 oktober 2010 om 20:45. |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=144444 Laatst gewijzigd door Garry : 7 oktober 2010 om 20:45. |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat Belgicisten wel of niet zeggen - aldanniet in hun onderschrift, is niet echt belangrijk.
![]() |