![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Palestijnse terroristen dreigen met aanslag tegen Madonna en haar kinderen
Een onbekende Palestijnse terreurgroep heeft in een reeks brieven met giftige inkt gedreigd met een aanslag tegen popicoon Madonna en haar kinderen. Madonna neemt de bedreiging serieus omdat de terroristen te veel intieme details kennen over haar, haar kinderen Lourdes (7) en Rocco (3) en haar personeel. De schurken kozen Madonna als doelwit omdat ze symbool staat voor al het slechte uit het westen. Madonna legde de eerste brieven nog vrolijk naast zich neer maar dat veranderde snel. De volgende reeks met giftige inkt en rechtstreekse bedreigingen met aanslagen tegen haar kinderen, maakten de popster gek. Vooral omdat de schrijvers precieze details kennen over haar dierbaarste persoonlijke begeleiders en kinderen. “Madonna is een sterke vrouw met stevige persoonlijkheid maar toen de brieven met de bedreigingen aan het adres van haar kinderen aankwamen, werd ze gek”, aldus een anonieme bron. De brieven kwamen aan in het managementbureau van Madonna in Los Angeles. De terroristen willen Madonna treffen omdat ze bij uitstek het symbool is van het westen. De popster neemt geen risico en heeft alvast haar geplande optredens in Tel Aviv geschrapt. Madonna begint in de Verenigde Staten weldra aan haar wereldtoernee Re-Invention en zou normaal op 11 september in Israel optreden. De show zou live op televisie uitgezonden worden naar aanleiding van de derde verjaardag van de aanslagen op de Twin Towers in New York. Leden van het terreurnetwerk al-Qaeda van Osama bin Laden haalden toen met gekaapte vliegtuigen de wolkenkrabbers naar beneden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() k'vind het erg voor die kindjes, maar een "pletshoer" gelijk madonnana gaan we zeker niet missen, da mens is enkel goed in het denigrerend uithalen naar alles wat enigzins nog waarde heeft in onze samenleving...
de moslim-fuckers hebben uiteraard géén enkel recht om madonnaake te liquideren en ze zullen wreed moeten oppassen wat voor stunten ze nog gaan proberen uithalen......... t'zou ne keer kunnen uitdraaien op.... de rest van de wereld tegen de moslimo's......... en dan gaan ze pas hunne peren zien.......... in rijen van twee terug de zandbak in..... zonder kamelen !!!!!!!! ![]()
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Laat ze maar doen zou ik zeggen, hoe meer mensen er een afkeer krijgen voor moslims hoe beter. Als men het gevaar dat van de islam uitgaat niet serieus neemt dan moet men maar met de neus op de feiten worden gedrukt!
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerlijk gezegd heb ik meer een afkeer van Madonna.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De blinde haat-cultivatie tegen het Westen heeft weer een doelwit gevonden. Waarom juist dit doelwit mag Joost weten. Omwile van de naam "Madonna" of heeft ze ergens Joodse vrienden of een fractie Joods bloed ? Dat komt ervan als haat ingebakken zit in een religie. Vroeg of laat heb je dan één overtuigde die er in slaagt in naam van de religie slachtoffers te maken.
![]() |
![]() |
#6 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wat ik zo erg vind, is dat jullie alle moslims over dezelfde kam scheren. Jullie zeggen dat alle moslims fundamentalisten zijn, maar dat is natuurlijk larie. Op dat vlak zijn de moslims net zoals christenen. Ik ken heel wat moslims en met geen enkele van die gasten heb ik problemen. En die spreken allemaal goed Nederlands en zijn goed ingeburgerd. Maar het probleem is dat jullie het niet durven toegeven wanneer zij goed ingeburgerd zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch zegt m'n kleine vingertje me dat die brave, gematigde moslims even stil gaan blijven als bij vb ten tijde van de aanslagen in NY en Madrid. Nee, ik reken niet op een betoging van die brave zielen omdat ik weet dat de moord op een Westers icoon als Madonna nu eenmaal miljarden keren minder prioritair is dan bv de hoofddoekjes. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() misschien kan zo een stunt de wereld de ogen verder openen...
zolang dat maar niet in België gebeurd... is er niets aan de hand zou ons lauretteke zeggen en guynokkio ziet daar ook geen problemen in ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() misschien dat zo'n amerikaanse stunt gelijk met dat huwelijksfeest de relaties tss moslimwereld en het westen kan verbeteren ![]() 41 DODEN
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is die Madonna verwonderd dat die moslims haar intieme details kennen ? Ze heeft ze nochtans al genoeg tentoongespreid over heel de wereld in boeken en fims.
En Madonna is even gek in mijn ogen als die andere maffe kwiete wereldster Michael Jackson. 't zou een klein verlies zijn voor de mensheid. Maar dat neemt niet weg dat het gewoon monsterlijk is om aanslagen te plegen. Wacht maar tot mijn selectieve atoombom klaar is. Ik veeg al het kwade van de aarde en het mooie blijft over. En mijne schuilkelder is hopelijk sterk genoeg.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Moslims willen Madonna en kinderen kapot maken"
Is het weer geen publiciteitsstunt van Hare Puntigheid zelf?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Voor Madonna-haters : http://p204.ezboard.com/ftheantimadonnaboardfrm7
Is de moslimhaat tegen Madonna soms te wijten hieraan : http://www.hellomagazine.com/music/2002/10/31/madonna/ Madonna volgt les in de Kaballah & Torah, laat Hebreeuwse letters tatouëren enz. .. Nooit gedacht dat Madonna echt religieus was !