![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk het wel!
Net als bij Barack Obama, waren de verwachtingen hoog: deze man zou eens verandering brengen, nu zou het beter worden. Het werd een bittere teleurstelling, weinig veranderde en de koudwatervrees van De Wever maakte dat de Vlaams-nationale partijen, die vandaag de dag samen meer als 40% halen, eigenlijk nauwelijks iets zullen veranderen. Pijnlijk. De Wever - Obama, twee mislukkingen.
![]() |
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Amai, zand in uw vagina?
|
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Bicky burger Bart , weg ermee ... de junkfoodpolitiek brengt ons naar de ondergang toegejouwd door een kortzichtige massa.
|
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom is die Vlaming nu toch niet bang en onderdanig?
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]()
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het einde van "de Zever van de Wever" ![]() En Latijn is er enkel en alleen opdat de gewone burger nooit zal begrijpen waarover het gaat. Ik weet waarover ik spreek maar ik durf het te beweren. OT. Trouwens een paar weken geleden al voorspelde ik dat het niets zou worden. BHV? Idem dito. |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als Vlaams-nationale partijen samen 40% halen en daarmee niets kunnen doen, dan ligt dat niet aan hen maar aan het feit dat ze met die 40 % op een gigantische Waalse muur stoten. Je toont met je post alleen maar het complete failliet van België aan, waarvoor dank.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, als iedereen die niet lukt in een opdracht vanaf nu "Barack" gaat heten, dan loopt het in dit land vol Baracken.
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#12 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Een hulpfonds voor belgicisten lijkt me aangewezen in de toekomst. |
|
![]() |
![]() |
#14 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() eh? Ik stel vast dat De Wever gewoonweg alles doet om dit onland te redden. Een waar Vlaamsnationalist had allang de stekker eruitgetrokken (niet alleen uit de onderhandelingen, uit dit land) in plaats van maandenlang proberen te boel te redden, en zelfs toegevingen te doen op de burgemeesters van de Vlaamse rand én inschrijvingsrecht (1977 lijkt lang vergeten ![]()
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 18 oktober 2010 om 20:39. |
||
![]() |
![]() |
#15 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Niet direct op het federale vlak neen, dat klopt, maar hij heeft wel een grote rol gespeeld in de bewustwording van de Vlamingen. Ik zal niet beweren dat die al rond is, maar op zijn manier brengt hij het einde van deze rotstaat wel steeds dichterbij. Praten, zijn best doen en dan vaststellen dat de Franstaligen van slechte wil zijn. Hij kan niet in de "hij doet niks en staat aan de zijlijn" hoek geduwd worden, evenmin men hem fascisme en vreemdelingenhaat kan aanwrijven zoals 't systeem het met het VB deed. Hij is redelijk, doet compromissen, wil ZELFS een prijs betalen voor het naleven van de grondwet en wat krijgt hij in ruil ? de zwartepiet doorgeschoven. De franstaligen hebben op MINDER DAN EEN UUR TIJD een voorstel doorgenomen, bestudeerd en afgeschoten ? Komaan zeg, de Franstaligen hebben niet De Wever maar wel ZICHZELF in de voet geschoten bij de Vlaamse opinie, die nu rustig beetje bij beetje kan verder radicaliseren. Gaat het niet snel genoeg ? akkoord. Zou hij meer gedaan moeten kunnen hebben ? Dat weet ik niet, De Wever roeit met de riemen die hij heeft. Hij wil een volk bevrijden terwijl dat volk voor het grootste deel te slaafs is om zijn onontvreembare rechten ( vrijheid en gelijkheid ) op te eisen. mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach Franstaligen zijn gewoon zoals kleine hondjes die niet stoppen met keffen. Vroeg of laat geef je die gewoon een mep dat ze stil zijn.
#20 |
Minister
|
![]() komkom, laten we het bijleggen met een goeie bickyburger!
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |