Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 juli 2008, 08:28   #1
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard Wij (dubbel) betalen, zij gratis...

Brief van een Vlaamse slaaf (Artsenkrant Nr. 1898 - 26.02.2008)

als dokters hun mond openen.....

> Brief van een Vlaamse slaaf
>
> In Artsenkrant lees ik dat zelfstandigen vanaf 1 januari '08 zich verplicht
> moeten verzekeren voor kleine risico's, wat ik goed vind maar de
> bijdrage zal afgerekend worden naar gelang het inkomen. Ondertussen worden
> 35.000 mensen per jaar ons land binnengepompt 'wettelijk' in het kader
> van familieherenigingen. Volgens het Nieuwsblad heeft Buitenlandse Zaken
> aanbevolen zeer ruim te zijn in de toelatingen. Het gaat veelal om (oude)
> Turken, Noordafrikanen, Kosovaren enz..... Zonder hier ooit een dag gewerkt te
> hebben, zonder enige taalkennis en zonder ooit te zullen moeten werken (vaak
> gaat het om prille vijftigers en worden de autochtonen door de RVA
> afgejaagd) zijn ze direct in orde met de ziekteverzekering , ook voor kleine
> risico's, mits een kleine bijdrage van hun familie.
>
> Terwijl ik dit schrijf heb ik een Russisch-Kazaks kindje laten opnemen op
> pediatrie met acute mastoditis. Ze liggen op een eenpersoonskamer en er is
> een beperkte kennis van het Nederlands. Ze kunnen er altijd bij blijven want ze
> werken toch niet. Grootvader en grootmoeder Kazak zijn er ook bij. Ze
> hebben mij al dadelijk verteld dat bij invullen van papieren voor
> 'dringende opname', zij helemaal niets moeten betalen!!!
>
> Mijn kleindochter heeft hier ook op pediatrie gelegen op een
> eenpersoonskamer. Mijn zoon heeft veel opleg betaald. Het was ook dringend.
>Lijdzaam moeten wij toezien hoe ons land op elk gebied leeggeplunderd
> wordt. Ik verwijs hierbij naar een artikel in een anti-Vlaamse Vlaamse
> krant waarbij de lof wordt gezwaaid van een Brussels ziekenhuis waar
> Vlamingen worden veracht. En niet in hun taal worden bediend. Maar wel
> vreemdelingen. Enfin, als ik deze onterende situatie vol hou en tot mijn
> 65ste werk, zal ik 35/45 van mijn wettelijk pensioen trekken. Dat zal toch
> al gauw 500 euro zijn. Uiteraard zal ik moeten blijven verder betalen voor
> mijn kleine risico's. Tenslotte ben ik maar een autochtone Vlaamse slaaf.
>
> (een dokter die het weten kan..)

> P.S. Ik heb ook al minimum vijf plastische neuscorrecties uitgevoerd bij
> asielzoekers, met goedkeuring van de desbetreffende OCMW's. Zuiver
> functionele problemen. Volledig terugbetaald. Gratis voor de allochtoon!!!!

Eventjes uit mijn mail geplukt... en de moeite om nog eens op de mensen los te laten om ze te doen beseffen met wat onze multiculbende en haar profitariaatsindustrie bezig zijn...

Wanneer zal er hier iets gebeuren in België, of moet ik zeggen in Europa om aan deze toestanden een eind te maken! Dat heeft al lang niets meer te maken met de opvang van "asielzoekers" die moesten vluchten omdat hun leven in gevaar was en die we om pure menselijke redenen hier een plaatsje in onze maatschappij moeten geven! Het heeft meer te maken met de georganiseerde vernietiging van onze maatschappij door een stelletje onverantwoordelijken!
De kliek die daarvoor verantwoordelijk is in ons land zal toch eens bij één of andere verkiezing in de gracht moeten worden gekieperd. Dat ze maar stoppen met hun dagelijks geleuter over "racisme", "egoïsme", "mensenrechten-volgens-hen" enz enz enz
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2008, 08:31   #2
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Brief van een Vlaamse slaaf (Artsenkrant Nr. 1898 - 26.02.2008)

als dokters hun mond openen.....

> Brief van een Vlaamse slaaf
>
> In Artsenkrant lees ik dat zelfstandigen vanaf 1 januari '08 zich verplicht
> moeten verzekeren voor kleine risico's, wat ik goed vind maar de
> bijdrage zal afgerekend worden naar gelang het inkomen. Ondertussen worden
> 35.000 mensen per jaar ons land binnengepompt 'wettelijk' in het kader
> van familieherenigingen. Volgens het Nieuwsblad heeft Buitenlandse Zaken
> aanbevolen zeer ruim te zijn in de toelatingen. Het gaat veelal om (oude)
> Turken, Noordafrikanen, Kosovaren enz..... Zonder hier ooit een dag gewerkt te
> hebben, zonder enige taalkennis en zonder ooit te zullen moeten werken (vaak
> gaat het om prille vijftigers en worden de autochtonen door de RVA
> afgejaagd) zijn ze direct in orde met de ziekteverzekering , ook voor kleine
> risico's, mits een kleine bijdrage van hun familie.
>
> Terwijl ik dit schrijf heb ik een Russisch-Kazaks kindje laten opnemen op
> pediatrie met acute mastoditis. Ze liggen op een eenpersoonskamer en er is
> een beperkte kennis van het Nederlands. Ze kunnen er altijd bij blijven want ze
> werken toch niet. Grootvader en grootmoeder Kazak zijn er ook bij. Ze
> hebben mij al dadelijk verteld dat bij invullen van papieren voor
> 'dringende opname', zij helemaal niets moeten betalen!!!
>
> Mijn kleindochter heeft hier ook op pediatrie gelegen op een
> eenpersoonskamer. Mijn zoon heeft veel opleg betaald. Het was ook dringend.
>Lijdzaam moeten wij toezien hoe ons land op elk gebied leeggeplunderd
> wordt. Ik verwijs hierbij naar een artikel in een anti-Vlaamse Vlaamse
> krant waarbij de lof wordt gezwaaid van een Brussels ziekenhuis waar
> Vlamingen worden veracht. En niet in hun taal worden bediend. Maar wel
> vreemdelingen. Enfin, als ik deze onterende situatie vol hou en tot mijn
> 65ste werk, zal ik 35/45 van mijn wettelijk pensioen trekken. Dat zal toch
> al gauw 500 euro zijn. Uiteraard zal ik moeten blijven verder betalen voor
> mijn kleine risico's. Tenslotte ben ik maar een autochtone Vlaamse slaaf.
>
> (een dokter die het weten kan..)

> P.S. Ik heb ook al minimum vijf plastische neuscorrecties uitgevoerd bij
> asielzoekers, met goedkeuring van de desbetreffende OCMW's. Zuiver
> functionele problemen. Volledig terugbetaald. Gratis voor de allochtoon!!!!

Eventjes uit mijn mail geplukt... en de moeite om nog eens op de mensen los te laten om ze te doen beseffen met wat onze multiculbende en haar profitariaatsindustrie bezig zijn...

Wanneer zal er hier iets gebeuren in België, of moet ik zeggen in Europa om aan deze toestanden een eind te maken! Dat heeft al lang niets meer te maken met de opvang van "asielzoekers" die moesten vluchten omdat hun leven in gevaar was en die we om pure menselijke redenen hier een plaatsje in onze maatschappij moeten geven! Het heeft meer te maken met de georganiseerde vernietiging van onze maatschappij door een stelletje onverantwoordelijken!
De kliek die daarvoor verantwoordelijk is in ons land zal toch eens bij één of andere verkiezing in de gracht moeten worden gekieperd. Dat ze maar stoppen met hun dagelijks geleuter over "racisme", "egoïsme", "mensenrechten-volgens-hen" enz enz enz

De linkse allochtonenindustrie op volle toeren.
Pick Nick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2008, 08:47   #3
janPieter
Lokaal Raadslid

Standaard

ja, is die dokter nu wroedig omdat zijn zoontje moest opleggen?Ik moet dat ook.
Of is hij jaloers op een Russisch-Kazaks kindje dat met grootvader op de kamer zat.
Ik mag toch ook bij mijn kleinkind als ik daar tijd voor vrijmaak en van mijn ziek kleinkind een prioriteit maak.
Worden belgen zonder geld in buitenlandse hospitalen niet geholpen tijdens dringende opnames?
Die gefrustreerde dokter heeft volgens mij nood aan een beetje verlof zonder wedde
om zich te ontspannen en misschien weer een beetje contact opzoeken met de wereld buiten zijn hospitaal en ver van de golfpleinen.

Laatst gewijzigd door janPieter : 23 juli 2008 om 08:48.
janPieter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2008, 08:54   #4
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janpieter
Worden belgen zonder geld in buitenlandse hospitalen niet geholpen tijdens dringende opnames?
Natuurlijk! en de rekening word je achterna gestuurd. Of meende je dat het gratis was?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2008, 08:55   #5
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

Stop eens met die oude spam door te sturen of is't het enige mailke da ge kunt lezen tussen uwe pr0no spam ?
http://groups.google.com/group/be.po...d81f23ff6cfc67

Trouwens dr. Luc Brondeel (als ge uwe spam volledig had gepost had je dat gezien) Is diensthoofd in het Aalsters Stedelijk Ziekenhuis, Lede ligt niet ver van Aalst maar mij ga je niet wijsmaken dat iemand in die functie onder z'n eigen naam zich zou bezondigen aan zo'n mail. Dit ruikt eerder naar opgezet spel.

En anders moet je'm maar eens bellen, maar 'k denk dat die arme man stillaan gek wordt van deze mail.
http://www.asz.be/index.php?option=c...=85&Itemid=280

Laatst gewijzigd door Bierke : 23 juli 2008 om 09:11.
Bierke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2008, 10:51   #6
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Mijn vrouw is ook buitenlandse.

In het gasthuis zei de dokter, geen geld, geen kankerbehandeling.

Het is een Schotse.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2008, 11:20   #7
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janPieter Bekijk bericht
ja, is die dokter nu wroedig omdat zijn zoontje moest opleggen?Ik moet dat ook.
Of is hij jaloers op een Russisch-Kazaks kindje dat met grootvader op de kamer zat.
Ik mag toch ook bij mijn kleinkind als ik daar tijd voor vrijmaak en van mijn ziek kleinkind een prioriteit maak.
Die gefrustreerde dokter heeft volgens mij nood aan een beetje verlof zonder wedde
om zich te ontspannen en misschien weer een beetje contact opzoeken met de wereld buiten zijn hospitaal en ver van de golfpleinen.
In de plaats van over "gefrusteerde dokters "te praten kunt je misschien beter wat je gezond verstand gebruiken ipv de ingestampte linkse prietpraat van de laatste jaren!
Wat heeft dat met jaloers te maken? En denk je dat er veel onbemiddelde Belgen in het buitenland zich laten opvangen, met heel hun familie op uitkeringen leeft enz enz?
Dat ziekelijk gedoe over dat arme Kazakse kindje dat verzorgeing nodig heeft enz.... maar zo lopen er honderdduizenden sukkelaars rond in de wereld en jij gaat die allemaal opvangen, in een éénpersoonskamer in de kliniek, gratis?
En onze linkse media die zal dan zonder verpinken vermelden dat de dagprijs voor ONZE oudjes weeral is gestegen en ze amper genoeg hebben aan 2000 euro per maand om de kosten te dekken???
Met jou prietpraat hebben ze straks 4000 euro per maand nodig zeker, om al de binnengewaaide vreemdelingen gratis hier aan een verblijf te helpen, rusthuis incluis, ook al hebben ze nooit een euro betaald of een poot ergens uitgestoken???
Ik ga hier seffens nog een nieuwe thread bijvoegen van hetzelfde jaren, dat jij waarschijnlijk heel normaal en vanzelfsprekend zult vinden...
Lees liever wat sprookjesboeken.
Oud 23 juli 2008, 11:28   #8
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

...

Laatst gewijzigd door andev : 23 juli 2008 om 11:29.
Oud 23 juli 2008, 11:40   #9
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bierke Bekijk bericht
Stop eens met die oude spam door te sturen of is't het enige mailke da ge kunt lezen tussen uwe pr0no spam ?
http://groups.google.com/group/be.po...d81f23ff6cfc67

Trouwens dr. Luc Brondeel (als ge uwe spam volledig had gepost had je dat gezien) Is diensthoofd in het Aalsters Stedelijk Ziekenhuis, Lede ligt niet ver van Aalst maar mij ga je niet wijsmaken dat iemand in die functie onder z'n eigen naam zich zou bezondigen aan zo'n mail. Dit ruikt eerder naar opgezet spel.

En anders moet je'm maar eens bellen, maar 'k denk dat die arme man stillaan gek wordt van deze mail.
http://www.asz.be/index.php?option=c...=85&Itemid=280
Indien dit "oude spam" zou zijn dan moet je je richten naar diegene die het op het internet plaatst! Wij kunnen dat zomaar niet weten!
Zelfs al zou het zo zijn: ga jij ontkennen dat dergelijke zaken niet voorkomen misschien??? Ik weet van mensen die op één of andere manier betrokken zijn bij dergelijke toestanden dat het wel degelijk voorkomt!
Men gooit hier met miljoenen in het rond voor mensen die hier zomaar binnenwaaien, en voor de eigen bevolking is de vaststelling dat alles duurder aan het worden is en voor sommigen bijna onbetaalbaar als vanzelfsprekend feit, iets dat we maar moeten ondergaan! Daar is dan geen geld voor.
Ik zet hier nog wel een berichtje bij over groot uitgestreken fraude door die gasten waarvoor wij mogen opdraaien en moeten vaststellen dat alles maar dan ook alles duurder aan het worden is...
Wie zijn diegenen die profijt hebben door die situaties in het leven te roepen en te laten duren? Weet je daar ook iets over? Hoeveel kosten al die toestanden aan de werkende en belastingbetalend echte Belg? Groot geheim - en ze weten heel goed waarom - maar misschien weet jij meer?
Oud 23 juli 2008, 12:00   #10
FDM
Banneling

Standaard

sad but very true
FDM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2008, 13:21   #11
lolifantje
Vreemdeling

Standaard

De vreselijke waarheid, wij vlamingen zijn slaven en melkkoeien.
lolifantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2008, 13:29   #12
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Leefloners hebben een beter pensioen dan wie levenslang een zelfstandig beroep uitoefent. Ze zijn ook beter sociaal verzekerd. Dit heeft niets met afkomst te maken. is dit een pleidooi voor zelfstandigen of tegen allochtonen ? Of tegen leefloners ?
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2008, 16:25   #13
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Leefloners hebben een beter pensioen dan wie levenslang een zelfstandig beroep uitoefent. Ze zijn ook beter sociaal verzekerd. Dit heeft niets met afkomst te maken. is dit een pleidooi voor zelfstandigen of tegen allochtonen ? Of tegen leefloners ?
Misschien gewoon een pleidooi tegen wantoestanden, en wantoestanden kunnen we vinden op elk niveau en bij elke categorie. Maar wanneer het gebeurt door vreemde lieden die hier niets te zoeken hebben tenzij hun profijt, dan is dit nog erger dan wanneer gepleegd door de echte Belgen die hier wel in dit landje thuishoren...
Oud 23 juli 2008, 16:43   #14
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Misschien gewoon een pleidooi tegen wantoestanden, en wantoestanden kunnen we vinden op elk niveau en bij elke categorie. Maar wanneer het gebeurt door vreemde lieden die hier niets te zoeken hebben tenzij hun profijt, dan is dit nog erger dan wanneer gepleegd door de echte Belgen die hier wel in dit landje thuishoren...
Erger ? Waarom ? Wat versta je onder een echte Belg ? Je bedoelt de autochtoon. Binnen enkele decennia is de autochtoon niet meer te vergelijken met die van vandaag. Misschien worden de Ariërs een minderheid. Heb je daar een probleem mee. Zou kunnen dat je kleinkinderen er niet van wakker liggen, behalve opa de echte Belg.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2008, 19:06   #15
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Erger ? Waarom ? Wat versta je onder een echte Belg ? Je bedoelt de autochtoon. Binnen enkele decennia is de autochtoon niet meer te vergelijken met die van vandaag. Misschien worden de Ariërs een minderheid. Heb je daar een probleem mee. Zou kunnen dat je kleinkinderen er niet van wakker liggen, behalve opa de echte Belg.
Onze kleinkinderen zullen ons haten als we de islamisering niet stoppen. Ik zou ook mijn grootouders hebben gehaat als ze de nazis niet mee gestopt zouden hebben. Mijn grootouders waren echte verzetstrijders. Ik kijk neer op de zwarten van nu die alles doen om de islammieten hun zin te geven. bah ! verraders van het eigen volk.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2008, 19:36   #16
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik denk dat je heel goed weet wat ik en de meeste mensen bedoelen met "echte Belg"! En je hoeft er echt geen "Ariërs", racisme, nazi's en tutti quanti uit het linkse multicul-vocabularium bij te sleuren!
Dat zijn niet diegenen die hier "Belg" zijn geworden en na ettelijke jaren nog niet eens de taal spreken, geen werk hebben, verder leven zoals ze in hun thuisland gewoon waren qua voedsel, kleding, godsdienst, ook nog hun hele familie hebben laten overkomen die hier ook zitten te vegeteren enz En dergelijke exemplaren, daar hebben we er al duizenden van!
En als ze daarboven nog crimineel gedrag vertonen of gewoon agressief zijn, hun enige wapenfeiten erin bestaan dat ze "gekend zijn bij politie en gerecht", dan noem ik dat geen "Belgen" maar lieden die weer buitengestampt moeten worden, "belg" of niet! In hun landen van herkomst zijn ze blij dat ze van dat soort verlost zijn, wij zijn niet blij dat we ze gekregen hebben!
Het principe van de "multicul" ofte alle soorten mensen door elkaar zelf laten kiezen waar ze het meeste profijt denken te kunnen doen zal enkel profitariaat, onveiligheid, plunderen van de staatskas en voortdurende wrijvingen veroorzaken die ons straks nog op de ruziënde landen destijds van de Balkan zullen doen lijken...
Onze kleinkinderen kunnen geen vergelijkingen maken met hoe het anders is zonder multicul, maar dat dat een voordeel en een noodzaak is voor onze Westerse maatschappijen, wie gelooft die praatjes nog?
Zullen ze vooral "onze pensioenen betalen" of onze, door ons bijeengespaarde, sociale zekerheid opsouperen? Wat denkt je?

Laatst gewijzigd door andev : 23 juli 2008 om 19:49.
Oud 24 juli 2008, 06:05   #17
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bierke Bekijk bericht
Oude spam, of harde realiteit in een ouwe jas met verkeerde namen?

Mijn vader, en een aantal tantes werken, dankzij politieke kruiwagens, bij het OCMW van Willebroek.
De commentaren. Als er nieuwe krachten beginnen zijn het:
Of mensen die wat meer willen verdienen dan "den dop", maar nog minder willen doen dan wat voor "den dop" nodig is-namelijk gedurig soliciteren-.
Of zijn het mensen die van "den dop" zijn gegooid en nu bedelen voor een leefloon.
Of zijn mensen die in de problemen zitten door ontbrekende papieren.
In geval A is de afkomst niet van belang, en is de verhouding net zoals op "den dop".
Geval B, vooral allochtone vrouwen, raar maar waar.
Geval C, meestal verse import dat nog niet gewerkt heeft, legaal of niet.

De uitzonderingen zijn of te dom om te helpen donderen en zijn hun papieren echt kwijt en kunnen geen vervangende papperassen verkrijgen. Of ze hebben "ooit" een slechte C4 gekregen, en komen we weer op het leefloon verhaal.
Oud 24 juli 2008, 06:59   #18
Plantival
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Onze kleinkinderen zullen ons haten als we de islamisering niet stoppen. Ik zou ook mijn grootouders hebben gehaat als ze de nazis niet mee gestopt zouden hebben. Mijn grootouders waren echte verzetstrijders. Ik kijk neer op de zwarten van nu die alles doen om de islammieten hun zin te geven. bah ! verraders van het eigen volk.
Multicultureel is één groot feest. Hoe meer zielen hoe meer vreugde.

Nee serieus nu. Je moet je daar niet zo druk overmaken. Je kunt daar niks meer aan veranderen. Het is nu eenmaal zo. We zullen de verdrukking van die multiculturele realiteit gewoon moeten ondergaan En denkt nu niet dat Vlaams belang daar ooit iets kan tegen doen, he. Als Vlaams belang - ik zeg wel als - ooit aan de macht moest komen, dan zullen ze toch niet te hard moeten optreden tegen de allochtonen, want Europa zal dat niet toelaten. Ze zitten hier en ze blijven hier.

Ik woon in Brussel, in een gemeente waar de criminaliteit welig tiert. Ik heb me daar gewoon bij neergelegd. En dat zullen jullie allemaal moeten doen. Zo eenvoudig is dat.

het is hier pompen of verzuipen.

Laatst gewijzigd door Plantival : 24 juli 2008 om 07:07.
Plantival is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2008, 04:05   #19
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Plantival Bekijk bericht

Nee serieus nu. Je moet je daar niet zo druk overmaken. Je kunt daar niks meer aan veranderen. Het is nu eenmaal zo. We zullen de verdrukking van die multiculturele realiteit gewoon moeten ondergaan En denkt nu niet dat Vlaams belang daar ooit iets kan tegen doen, he. Als Vlaams belang - ik zeg wel als - ooit aan de macht moest komen, dan zullen ze toch niet te hard moeten optreden tegen de allochtonen, want Europa zal dat niet toelaten. Ze zitten hier en ze blijven hier.

Ik woon in Brussel, in een gemeente waar de criminaliteit welig tiert. Ik heb me daar gewoon bij neergelegd. En dat zullen jullie allemaal moeten doen. Zo eenvoudig is dat.

Dat het moeilijk is hier in België om iets tegen de allochtonenindustrie en hun duizenden profiteurs te beginnen, dat hebben we al lang kunnen ervaren!
Wellicht omdat "België" dat voor sommigen ook voor een land moet doorgaan voor een deel bevolkt is met duizenden eigen burgers over de taalgrens die hun profitariaatsstaat al zo lang op de been houden en zichzelf beter voelen of kunnen verstoppen als ze al de miserie van de wereld hier binnenloodsen en laten doen zoals hen?
Neen, "Europa zal dat niet toelaten"... ik denk het omgekeerde! Europa begint zelf aan maatregelen te denken om die toevloed meer onder controle te krijgen! In Spanje zoekt men naar middelen om duizenden immigranten weer over de grens te krijgen, in Frankrijk is Sarkozy ook bezig met diegenen die er zijn en niet passen in hun maatschappij het leven wat moeilijker te maken, te stoppen met het duivenkot van familieherenigingen die de groep die zit te vegeteren steeds groter maakt, in Italië zijn zopas serieuze maatregelen genomen tegen immigranten en illegalen enz enz ... en in België geven PS-burgemeesters conferenties om de illegalen/asielzoekers een riem onder het hart te steken, jawel... (wellicht delen ze PS-partijkaarten uit aan de ingang?)

Straks zal Europa aan België beginnen zaken opleggen die de PS-profiteursbende in het bijzonder zullen doen steigeren...
Hopelijk voor het te laat is en we verzopen zijn...
Oud 25 juli 2008, 07:15   #20
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Plantival Bekijk bericht

NU, het lijkt mij meer neer te komen op verzuipen dan.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be