![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zit gezellig in de kroeg en opeens; twistpartij.!
Wat doe jij.? er vanuit gaande dat er geen dansvloer voor handen is.!!! Mij laten de twisters wel met rust want ik kijk met een dreigende blik en mijn handgreep is perfect, vandaar. ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ni twijfelen, nog een tonicske bestellen.
Laatst gewijzigd door Anna List : 26 september 2011 om 13:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik stond gewoon pinten te drinken aan den toog met enkele kozens die ik in jaren niet meer heb gezien. Komt mijn vrouw met een tamelijk dreigende blik halen om te dansen. De haar handgreep was precies ook redelijk perfect. En dat allemaal om te tonen dat zij kan dansen. 't Zit natuurlijk in haar cultuur natuurlijk. Laatst gewijzigd door giserke : 26 september 2011 om 13:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je de perfecte twisthouding?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() amai.
ik verslikte mij efkes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ga jij daarmee twisten in de Blue Oyster?
![]() Laatst gewijzigd door giserke : 26 september 2011 om 13:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Wuk è dadde een twistpartie?
Zoiets? ![]() Fritz Tepelpitz? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Blokje belegen kaas bestrooien met selderijzout, doppen in wat mosterd... nippen van een Gulden Draak...
Van aan de toog kijk ik achterom naar de andere cafébewoners die elkaar aansteken om mee te twisten... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Ik zeg: "Kom ma, we zijn weg, weer een nieuwe heup steken is goed goed idee..."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat een slap topic
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bier over de apparatuur van den dj kappen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() durf je dat ook zeggen terwijl je begint te twisten en ik dreigend naar je kijk met een perfecte handgreep rond mijn pint? ![]()
![]() |
![]() |