![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De situatie is hopeloos, maar niet ernstig.
Het zou ernstiger zijn, als het niet hopeloos was. De Vlaamse regering moet nu haar soevereiniteit uitroepen en een constituante vormen. |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Het is omgekeerd : ernstig maar niet hopeloos.
(Je weet maar nooit. Stel je voor dat de Franstaligen plots hun eigen blufpoker geloven en zich afscheuren of zo ?)
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben van nature optimistischer:
de situatie is ook vreugdevoller dan voorheen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Maar aléz zeg, is er nu echt aanleiding om te denken dat de toestand niet hopeloos is?
Ik denk er nu zelf bijna aan, om voor het eerst van mijn leven eens rechts te gaan stemmen... |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik krijg er inderdaad een glimlach van op mijn smoelwerk, gaande van de bovenkant mijn linkeroor tot aan de bovenkant van mijn rechteroor.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat Dehaene ook nog eens moet langsgaan bij de koning. It ain't over till the fat lady sings...
#11 |
Minister-President
|
![]() Waarom heb je dat niet eerder gedaan? Of het je al die 45 arme jaren links gestemd? Dat noem ik volharden in de boosheid.
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Plus twintig halfrijke jaren links. Dat is nog bozerder.
Laatst gewijzigd door eno2 : 23 oktober 2010 om 09:54. |
![]() |