![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Ik heb momenteel Telenet internet en telefonie en betaal daar 57 euro per maand voor (30Mps d/s en 80 GB downloadlimiet) en +/- 13.5 euro /maand voor kabeltelevisie. Ik vroeg me af of er betere pakketen hiervoor zijn? Bij Scarlet hebben ze bijvoorbeeld een interessant pakket voor telefonie, tv en internet voor maar 50 euro, heeft iemand hier ervaring mee? Of zijn er andere suggesties?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() Ik moet geen tv, maar voor goedkoop internet zonder downloadlimiet met hoge snelheid moet je bij Dommel zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Telenet zonder tv.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij gebrek aan betere alternatieven voorlopig nog bij Telenet. Ik heb ze enkele jaren geleden al buiten gesodemieterd met hun telefoon en televisie en van zodra ik een betere oplossing vind voor internet, lazer ik ze helemaal buiten.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |