![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eergisteren in een Vlaamse krant:
"Wat vind je van Abou Jahjah?" "Een absolute klootzak. Een machtsgeile tiep die alleen uit puur egoïstische motieven een hele bevolking terroriseert. Wees nu eerlijk: wat hebben ze te klagen: de allochtonen? Weinig of niks. Dat er eens eentje een matrak in zijn reet krijgt, daar in Antwerpen: so what? De nozems en de punkers worden ook al twintig jaar geviseerd. En het erge is: de mensen zien die Jahjah tegen Luc Lamine staan roepen, en ze denken: als wij dat deden, kregen we direct een bus traangas in onze smoel. Ze hebben gelijk: op een bepaald moment moet je durven zeggen: allochtoon of niet, wat die kerel uitsteekt is bullshit." En uit wiens mond kwam dit? Een Vlaams Blokker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Trouwens, Ik lees Het Laatste Nieuws of Gazet Van Antwerpen niet . Op een genuanceerde en beleefde wijze kan ik die mening onderschrijven. YahYah is niet de oplossing. DeWinter trouwens ook niet. Tarek Frahi en andere gematigde marokkanen misschien wel.
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien een stukje citeren, zodat duidelijk wordt dat het niet alleen over Jahjah ging:
"Wees nu eerlijk: wat hebben ze te klagen: de allochtonen? Weinig of niks." Inderdaad, ze hebben niet te klagen daar ze tot over hun oren in de watten worden gelegd. Nu gaan er kritische stemmen op die pleiten voor een eerlijke benadering van dit probleem. De ogen gaan open, en dat heeft niets met diabolisering te maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ze doen het hun eigen gewoon zelf aan, dat ze in het verdom hoekje worden geduwd.
Dus geen compassie met hen zenne! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
das geen compassie hé, als we oplossing vinden dan hebbe beide gemeenschappe baat en hun nationaliteit afpakke en buitengooie is geen realiseerbare oplossing !! nu hebt ik het vb. over de allochtoonse ouders attent opmaken dat ze hun zonen beter in het oog moeten houden dat ze hun kinderen van de straat moeten houden en moeten motiveren om verder te studeren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aha Moon ,nu zijn we er.Kortom ,de Marrokaanse ouders moeten hun kinderen een andere opvoeding geven ofzo?Vooral de Jongens dan ,want de meisjes worden wel heel kort gehouden.
kan je wel mensen tot zo iets aansporen ,en waarom zouden ze? Ze kunnen snel en makkelijk geld verdienen, en als de politie iets doet, staan er wel een paar tientallen te schreeuwen voor het politiekantoor. ook alsq ze zelfs daar niet voor te vinden zijn krijgen ze een basisinkomen zonder moeite te doen.Dus waarom zouden ze wel moeite doen?
![]() |
#9 |
Lokaal Raadslid
|
![]() yep ik vind dat de marokaanse ouders de zonen beter in het oog moeten houden
het is toch merkwaardig dat de meisjes wel goed opgevoed zijn en vaak ook veel succesvoller eindigen dan de jongens dus conclusie is dat ALS de ouders de jongens ook zo goed opvoeden dan is er een veel grotere kans dat die een degelijke carriere kunnen hebben en hierbij hebben beide gemeenschappen toch baat of niet? (behalve VB heeft hier geen baat bij) btw ik dacht dat de er al wel initiatieven bezig waren vanwege de kant van de allochtoonse ouders |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() De opvoeding begint thuis ,en als die hapert zit je inderdaad met de gebakken peren.
En krijg je onhandelbare knapen op zeer jonge leeftijd ,die tegen de maatschappij vechten waarin ze zouden MOETEN intigreren . En hun vernielzucht is ook navenant. Wat je zei over allochtone meisjes(vooral de moslimvrouwen)is niet juist. Er zullen er inderdaad bij zijn die studeren en braaf luisteren (ze moeten wel )maar even erg uit de hoek kunnen komen dan hun mannelijke soortgenoten. Wat betreft uw aanval op het vlaams blok dat zij niet tevreden zouden zijn als het eindelijk eens de goede kant uit zou gaan ,weer mis. Zij kaarten de immense problemen aan en brengen serieuze oplossingen . Het zal eens tijd worden dat er streng opgetreden word tegen deze herrieschoppers. De initiatieven van hun ouders betreffende de opvoeding zijn verre van goed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dat Vlaanderen het Nederlands geweld aandoet en zo haar eigen betekenis geeft aan het woord integratie leidt tot een discussie waarbij Dewinter zegt: "Ge moet integreren en Abou Jahjah, de Vlaamse verbastering overnemend zegt: "Nee", terwijl hij eigenlijk "Ja" bedoelt. Abou Jahjah is natuurlijk een perfect voorbeeld van integratie, aangezien hij de taalfouten van de Vlamingen overneemt omdat ze het correcte Nederlands toch niet verstaan. Wat Abou Jahjah niet wil is assimilatie, de eigen identiteit volledig opgeven. Dat standpunt treedt ik bij. Het is nu net de diversiteit die het samenleven verrijkt. Ach wat heeft het voor zin dat ik mijn tijd hier verdoe. Abou Jahjah is bijzonder knap, welopgevoed en integer, wat van Luc Lamine niet kan gezegd worden. Aan Vlaanderen 72 hoeft niets meer te worden toegevoegd. Hij heeft zijn opvoedingsniveau op dit forum reeds overvloedig gedemonstreerd. Eva |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Tuurlijk eva braun blijven dromen.
![]() En het is zij. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() "Ik wil alle mensen waarschuwen. Het Vlaams Blok is geen democratische partij maar een partij waar pathologisch leugenachtige kwaadsprekerij de bovenhand haalt."
Marleen schreef. het bovenstaande. Maar wij willen alle mensen waarschuwen voor Marleen, want zij is een pathologisch leugenachtige en kwaadsprekerij vrouw. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Donderdag 15.00 uur winkelde mijn vrouw in de Bruul (grote winkelstraat in Mechelen). Twee marokaanse snotneuzen passerden haar, gooiden wat papier over haar hoofd en liepen lachend en schreeuwend door (vuil hoer, kommen poepen en noch wat arabische scheldwoorden). Niemand reageerde, geen van de talloze aanwezige marokanen (meestal jongeren) vond het nodig om ook maar een opmerking tegen die twee onozelaars te maken. De aanwezige witten schudden gewoon hun hoofd en zeiden ook niets. Ik heb dat nooit eerder door gelen, roden of welk kleur die je op Spanjaarden, Italianen en andere vreemden wil plakken, weten doen!
Alléé, linkse correcte intellectuelen, komt hier eens buiten: moet ge daar nu een dramma van maken?, vertellen waarom ik niet op het Blok zou stemmen. . . Ps 1 Als ik bij haar ben (met mijn 110 kg) doen "ze" dat nooit. Ps 2 Neen, mijn vrouw droeg geen mini, decollté of uitdagende kledij. Ps 3 Niet de "snotneuzen" met hun apengedrag ergeren mij het meest, wel alle aanwezige marokanen die hun broeders grapje mischien wel konden apprecieëren. Ps 4 De "witten" pardoneer ik: als die een opmerking durven maken sluit zich onmiddelijk de marokaanse gemeenschap, dat ken ik van ondervinding. Ps 5 Voor thePiano: ik heb begip voor uw woede tegen rechts krapuul, want ik neem aan dat soortgelijke gebeurtenissen U en Uw vrouw ook overkomen zijn, maar gij kunt tenminste op de sympathie van alle democratische (wat een klotewoord vind ik dat) partijen rekenen terwijl ik, en tegelijk met mij, alle slachtoffers van buitenlands krapuul slechts de dooddoener "ze zijn allemaal zo niet!" moeten slikken (en geloof mij, dat wisten wij al). Begrijp jij nu waarom ik voor het Blok zal stemmen? Ps 6 In mijn vriendenkring zijn er verschillende gekleurde mensen die ook al slachtoffer waren (wist jij bijvoorbeeld dat marokanen negers haten?) en die in Mechelen zeker voor het Blok zullen stemmen. Onze Somers (ja de Somers) doet wel zijn best, maar om de mentaliteit van de marokaanse jongeren te veranderen moet je [size=6]extreem[/size] je best doen, of ze lachen je gewoon uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Vreemdeling
|
![]() Ydde schreef:
Citaat:
Veel Marokkanen vinden zwarten minderwaardig, allez veel Belgen vinden dat ook! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Partijlid
|
![]() Dag Ydde,
Mijn zoon liep school in een topklasse Katholieke school die in hoofdzaak bezocht werd door het kruim van het jonge volk uit de omgeving. Die jongens van goede huize mikten papiere vliegtuigjes naar de lerares Frans en noemden haar ook geregeld hoer. De lerares zei: "Ach, ze menen dat immers niet. Het valt allemaal nog wel mee." Voor welke partij zou zij moeten stemmen als ze niet het vermogen had te relativeren? Er zijn trouwens boze mannen die een non voor hoer zouden uitschelden. Dat is allemaal een kwestie van appreciatie en frustratie. Als u absoluut voor het Blok wil stemmen, zal niemand u tegenhouden. Als u erbij bent met uw 110 kg dan doen ze dat nooit. Ik heb het met mijn 50 kg ook nog niet meegemaakt en ik draag nochtans wel eens iets dat mijn vormen laat zien. Al eens geprobeerd om een gesprekje aan te knopen met die gasten? Ja inderdaad, ze zijn allemaal niet zo en het zijn gewoon kinderen. De jongeren die vandalenstreken uithalen in het park hier vlakbij, dat zijn witten. Kinderen halen nu eenmaal graag iets uit. Bent u nooit jong geweest? Ik wel. Ik denk dat het belangrijk is dat we niet in de val van de haat trappen. Als iemand wordt uitgescholden, het maakt niet uit voor wat: hoer of makak, het scheldwoord zegt NOOIT iets over de uitgescholdene, wel alles over de schelder. Eva |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Partijlid
|
![]() Er heeft een hond in mijn voortuin gepoept. Nu zal ik voor het Vlaams Blok moeten stemmen, zeker.
Eva |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Tuurlijk eva gelijk een klapke gaan doen met die kerels,waarom niet.
En jij zit in een droomwereld als je denkt dat die voor rede vatbaar zijn. Denk je dat die ooit eens excuseer zullen zeggen?8 Nee totaal niet,als hun medebroeders nog niets zeggen ,zullen het allemaal zeer normaal vinden wat ze doen. Ik heb ooit eens tussen een marrokaan gesprongen die een klein manneke zijn gsm wou afpakken ,het eerste is ge zijt ne racist. Het tweede is wacht maar ik breng mijn broer en vrienden mee. En dat allemaal op klaarlichte dag op de meir. Wacht maar, volgende verkiezingen weeral meer stemmen voor het blok. Mensen die daar stonden en het zagen ,maar te bang waren om in te grijpen ,spraken er schande van. Er waren er bij die zeiden nu echt eens een keer op het blok te stemmen ,het word volgens hen steeds grover en grover. ![]() En nu afkomen om met hen een klapke te doen. Ge moet er nu ook nie met zwanzen éé. Maar er word keer op keer met de hand over het hart gestreken ,omdat ze ocharme och here kansarm zijn ,de verdrukten van de maatschappij begot!!! Ik ben het allang beu die islamtroep,mijn ogen zijn allang opengegaan. Er zullen er nog volgen ,dat is een zekerheid. Ga jij maar wereldverbeteraartje spelen, met stront word je beloond zo blijkt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Partijlid
|
![]() Maar meneer Vlaanderen 72. U bent toch echt wel grappig.
Wat dat klapke betreft, ik heb het al gedaan en met veel succes. Ik heb daar al een pak vrienden en ze zijn héééééél vriendelijk. Ik zal eens in mijn arm knijpen om te zien of ik droom als ik nog eens een van mijn allochtone vrienden tegenkom. Toevallig zijn al mijn vrienden super intelligent en dus wel voor rede vatbaar. Ik ga niet ontkennen dat er geen andere zijn, maar die heb ik dan nog niet ontmoet. Je zal moeten toegeven dat ze het toch niet gemakkelijk hebben. Zelfs goed gekwalificeerde allochtonen vinden geen werk en zo lief bent u ook niet voor hen dat we niet zouden mogen spreken van verdrukking. De islam is gewoon een godsdienst die heel erg lijkt op het Christelijk geloof. Ze hebben andere feestdagen, maar daar heb ik geen problemen mee. Ik begrijp niet wat u daar zo erg aan vindt. U zegt: "Ga jij maar wereldverbeteraartje spelen..." U begrijpt dus heel goed dat het Vlaams Blok Vlaanderen om zeep zal helpen. Eva |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Het is mevrouw: vlaanderen72 .
![]() En als jij nog geen vreemdelingen tegengekomen bent die iets uitvreten ,dan kom je ofwel nooit buiten ,of loop je met paardenkleppen op. Je gaat er nu toch geen engeltjes van maken zeker?! En ze hebben het hard ![]() Ze krijgen alles onder hun kont geschoven ,en als er iets niet naar hun zin gaat ,kloppen ze wel op tafel tot ze het krijgen.(rellen) Waarom is er in dit land ALTIJD MAAR WEER gezeik met dezelfde groep buitenlanders?! Zit het in de genen of zo,ze weten verdomd goed genoeg dat ze hier in de watten worden gewikkeld.(in land van herkomst zouden ze zo geen grote bek opzetten.) Als dat jouw vrienden zijn ,je mag ze hebben. ![]() De islam is een veroveringsgodsdienst,waar geen rede vatbaar voor is,alleen het hunne telt. Al botst dat nog zo met onze cultuur,het zal hun een zorg zijn. Maar mijn zorg is het wel ,ik moet hier mijn zoon groot brengen,in zijn land tussen zijn volk. En daar horen in mijn ogen die vreemdelingen niet in thuis. En dat wereldverbeteraartje is sarcasme hoor,dat je zelfs DAT nie begrijpt. ![]() |
![]() |
![]() |