![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Lees hier: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...vandevelde_nva
De man in kwestie noemt het 'geen politiek statement', maar dat is kul.
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hoe meer aandacht je er aan besteedt, hoe groter het 'statement' wordt ook. Negeren dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() (mijn excuses als ik me vergis) maar waren de kranten het er niet over eens dat dat een van de enige competente parlementairen van LDD was?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Ja. Et alors?
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wederom een reden waarom ik nooit op die partij zal stemmen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, neo-liberalen onder elkaar. N-VA kan bijna de politieke vleugel van VOKA genoemd worden, en daar past een LDD-er dan ook goed in.
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Recyclage van niet-verkozen politieke opportunisten..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Achja, nu zal hij er eindelijk voor kunnen zorgen dat Bourgeois zich de taalwet ook in Antwerpen gaat aantrekken zoals hij ooit twitterde:
"De taalwet wordt in Antwerpen duidelijk overtreden! Al is taalwet federaal, zou Bourgeois kunnen optreden 11:42 PM May 24th via txt " http://twitter.com/robvandevelde & deze groep gaat heel gelukkig zijn: http://www.facebook.com/group.php?gid=169038330283 Wat er nu verder van gaat komen van zijn fraudezaak is een andere vraag: http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...sementen.dhtml
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je stemt dan wél weer op onvervalste Belgisch-nationalistische partijen. Of vergis ik mij?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oei oei, straks nog een sosseninvasie
![]()
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Bracke is reeds lid, u moet uw partij beter volgen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begrijp jij wel wat hij daar precies mee wil zeggen ? Vanuit standpunt van de nva, is dit zeer goed gezien: de man heeft zijn capaciteiten getoond, in en buiten het parlement. Hij is nu zelf geen parlementair meer, maar wordt diensthoofd van een aantal personeelsleden die voor de fractie werken. Perfect: hij kent het huis. Voor wie voorheen een politieke tegenstrever was van zowel LDD als NVA, is dit dus non-nieuws. Maar als je het in de kijker wilt brengen, voor mij niet gelaten: bedankt voor de gratis reclame.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enige wat het Vlaams Strikske en een invasie gemeen hebben, is het aantal stemmen dat ie over de nva-Oost-Vlaanderen heeft laten walsen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Serieus?
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk ik toch, txiki, je doet me serieus twijfelen
![]()