![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
yvan brys, holebi-activist en een goede vriend van mij, postte dit op zijn blog: Citaat:
vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Ik ben het eigenlijk voor 99% eens met hem, behalve zou ik nooit de term "abnormaal" hanteren en zo taalgebruik hanteren. Maar we zijn inderdaad bezig met een ethische terugkeer naar de oudheid. Ik vind hem trouwens een zeer intelligent man die perfect Nederlands kan en meer voor Vlaanderen lijkt op te komen dan Danneels: http://www.hln.be/hln/nl/1274/Land-i...complex-.dhtml
Laatst gewijzigd door respublica : 15 januari 2010 om 13:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
lees ik nu goed dat je vindt dat mgr léonard gerust even homofoob mag blijven, maar dat hij het iets beleefder moet uitdrukken? vrede, redwasp
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die heeft echt een smoel voor de PNVD partij.
![]() |
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het is inderdaad abnormaal, niets mis mee met dat te zeggen vind ik, en dat alleen omdat een meerderheid er nog altijd scheef naar kijkt. Maar dat betekend niet dat we het niet moeten aanvaarden. Het zijn mensen met een andere levenswijze, een die voor ons soms vreemd lijkt. Maar het zijn vaak nog leuke mensen alleen hun manier van spreken steekt soms tegen
![]() Laatst gewijzigd door Sam M. : 15 januari 2010 om 13:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Vrede, Res publica Laatst gewijzigd door respublica : 15 januari 2010 om 13:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is me dat weer voor een halfzachte uitleg . Iemand die zegt dat homo's 'abnormaal' zijn, is volgens mij toch niet bijster intelligent. En iemand die stelt dat Leonard met zulke uitspraken normaal doet, is evenmin erg begaafd. En tenslotte, iemand die beweert 'dat we inderdaad bezig zijn met een ethische trugkeer naar de Oudheid', doet sowieso een domme uitspraak. Want indien u nu denkt dat er in de door en door christelijke middeleeuwen hier een hoogstaande moraal hoogtij vierde, dan bent u pas goed abuis. Laatst gewijzigd door system : 15 januari 2010 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of ge bi , lesbisch , homo, hetero zijt ,
i don'tgive a manure !!!! Waarop/hoe worden slechtemensen opbeoordeeld ?? En hoekomt tot zulke conclusie ?? Waarhalen zij h recht vandaan zulke mensente kleineren ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Mgr. Léonard is niet homofoob. Hij is niet "bang voor homo's", en net als de rest van de Kerk heeft hij geen afkeer van homo's. Hij vindt enkel dat homoseksuele relaties ingaan tegen de schepping.
Dit is niet enkel de mening van Mgr. Léonard, maar van de hele Kerk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat zijn dan de mensen die gedurende 20 eeuwn hun mond vol hebben over 'naastenliefde'. Dikke schijnheiligen ja. En zich dan maar verwonderen waarom de kerken leeglopen en er zo weinig priesters zijn. Moest ik God zijn, ik zou ook niet meer roepen. Laatst gewijzigd door system : 15 januari 2010 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
U vergeet zeker dat God eerst Adam heeft geschapen. En hij was dus niet van plan Eva te scheppen. Hij heeft pas Eva geschapen 'toen hij zag dat Adam zich verveelde'. Leg dat maar eens uit met uw 'theorie van de schepping'. Wat heeft dat nu in godsnaam te maken met de evolutieleer van Darwin Laatst gewijzigd door system : 15 januari 2010 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Hij volgt daarmee de lijn die is uitgezet door het Vaticaan. Voor wie het nog niet helemaal duidelijk zou zijn: homo's zijn niet welkom in de paapse club. Ze waren dat vroeger niet, ze zijn het nu niet en ze zullen het nooit worden. Ik begrijp niet zo goed waarom homo's dat een probleem vinden. Mohammed van om de hoek is ook niet welkom in de Leeuw van Vlaanderen en ik ben als jonge adonis ook niet welkom in de café Jozef op het Astridplein. Wettelijk kan men noch Mo, noch Steve_M verhinderen om er te komen, de vraag is waarom ik per se ergens zou willen zijn waar ze me toch niet moeten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Albrecht : 15 januari 2010 om 17:19. |
|||