![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het wel een beetje laag van Jong CD&V (met alle respect voor de christen-democraten, en dat meen ik) dat ze een tegenstelling binnen de VLD zo zelfvoldaan ten toon spreiden. Als ik me niet vergis hebben enkele coryfeeën van de CD&V direct na de acceptatie van de nieuwe visie op de staatshervorming, zich meteen afgezet van het confederalisme (Eyskens etc)... En dat in de partij van Luc Van den Brande, tssss... Foei foei... Maar soit, confederalisme IS nu het officiële partijstandpunt, de oude woorden en daden zijn voor mijn part vergeven, we zullen wel zien wat de daden na 18 mei doen. Dus tot dan: godsvrede (ik kan het niet genoeg blijven zeggen)... De Decker en companie wens ik een mooie lantaarnpaal toe bij hun 250 km/u. Net als rashypocriet Verhofstadt die in Villa Politica (aka Librado II) de snelheidsmaniakken laakte, en dat met zelf een te zware voet. How low can you go?
![]() |