![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Milquet wil de vakantiedomeinen claimen voor azielige zoekers:
http://www.vandaag.be/binnenland/534...tiecentra.html Citaat:
Als ik het goed heb begrepen zijn die vakantiecentra gebouwd en uitgebaat op kosten van de werkslaven (via hun bijdragen aan ziekenkas en vakbonden). Als die werkslaaf dan nog eens een dagje verlof wil nemen en dat in eigen land doorbrengen in zo'n domein, dan gaat dat niet meer wegens voorbehouden voor asielige zoekertjes? Of anders: degenen die al gereserveerd én betaald hebben mogen dan genieten van een grandioze midweek tussen de gevluchte oorlogsmisdadigers en/of economische gelukzoekers? Lekker gezellig ontstressen met het hele gezin? Ik ben ooit eens naar Hengelhoef geweest voor een midweekje. Best duur voor een alleenstaande met kinderen. Had ik het geweten ik had asiel aangevraagd. Ik vraag me nu wel af: als die asielige zoeker na zijn winters all-in verblijf in Hengelhoef of een ander vakantiecentrum in de Ardennen (die zullen wel niet meetellen) NIET worden aanvaard als azielige zoeker, moeten ze dan hun all-in verlof gaan terugbetalen of niet?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Is toch simpel op te lossen?
Non. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() De loempe werkslaaf mag plaats maken.
![]() Onze armen kunnen zelfs nooit eens op reis gaan. Die linksen denken dat alles kan. Dat madammeke NON haar vakantievillaatjes opent. Madammeke NON zal er net als alle politieke zakkenvullers er meer dan 1 hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het begint hoe langer hoe meer op Marie Antoinette te lijken, waarbij Milquet dan doodserieus zegt: héwel dat ze dan van de zomer naar de Malediven op verlof gaan hé!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was grappig, ze gingen naar de supermarkt: 1. De kinderen jatten een kruiwagen bij 1 vd buren. 2. Liepen mèt kruiwagen de supermarkt binnen. 3. Alles wat niet te zwaar of te heet was werd in de kruiwagen gekieperd. 3. Passeerden de kassa zonder te betalen ahja koeltoer wss. 4. Algemene consternatie. 5. OCMW puhtaluh. 6. Ah oke, niks aan't handje. Nóg een grappig detail; 1 vd oudere mensen overleed, OCMW betaalde de repatriëring en begrafenis ginds. Ohja nog 1tje als afsluitertje, 1 van die kleintjes kroop door het raam bij 1 van onze buren om zn frietketel te jatten, de man werd wakker en dat klein grut vond er niks beters om om de keuken van de man in de fik te steken. Leuke tijden...leuke dingen voor de menskes...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja natuurlijk, op wiens kosten anders?
Ohja, ik herinner me nog wat ... vele verhalen van toen hoor ... wij, de mensen uit de buurt, hadden toch zo'n compassie met die menskes en deden een rondhaling van nog bruikbare kleren, schoenen, jassen e.d., in 't midden van de straat staken ze de hele boel in de fik (bleken graag fikkie te spelen), ze moesten 'geld' hebben! ('k Heb nog een paar 'fik'verhalen, is wss koeltoer qoui?)
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |