![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
één op 8.8 personen, dat is dus ongeveer 11% allochtonen en dat is te weinig? dus moeten ze naar 20% om een "afspiegeling van Vlaanderen" te geven? tellen vrouwkes dubbel? een bruin vrouwke is dan goed om mee te tellen in de allochtonenpool en als vrouwke telt ze mee in de genderpool? Gaan ze nu ook wat meer diversiteit brengen in de maten? x% maatje 40, x% maatje 44, x% maat 50? en hoe gaan ze om met brillen? x% slechtzienden? x% slechthorenden? x% nieuwslezers die geen Nederlands kennen? och ja? x% burka's? en waarom ook ineens geen wittepuntmuts nieuwslezer? Kortom, als diversiteit er muss sein, dan op �*lle vlakken! Dan wil ik dat de VRT mij het supermarktpubliek laat zien! d�*t is divers... met nog een paar tokkies uit de Lidl erbij allez, we doen niet moeilijk.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik stel voor dat we de VRT afschaffen, tenslotte bestaan ze enkel voor zichzelf en als instrument tegen de Vlaamse gedachte.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik ook altijd zo leuk vind, zijn de type-castings die ze aan allochtonen toedichten.
Mo uit Thuis (ik volg het maar amper) was zo'n brave hardwerkende huisvader, een andere marokkaanse acteur kan enkel dienen als politieagent. Stel je voor dat je die mensen in de rol van villain zou zetten! d�*t kan toch nooit! ik heb daarmee ook altijd zo'n lol bij die Britise misdaadseries! Je hoeft zelfs niet te volgen om te weten dat de Indische "verdachte" het in feite NOOIT kan gedaan hebben vermits er een Britse crimineel rondloopt die je niet onmiddellijk herkent. De zwarte agent is nooit corrupt, zijn witte collega daarentegen moet je steeds goed in het oog houden. Maar nee hoor, ZIJ zijn geen racisten bij de VRT.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want wat lezen we op de site van het CGKR.... Zo zijn quota waarbij wordt getracht ‘oververtegenwoordiging’ van bepaalde bevolkingsgroepen te voorkomen, verboden omdat dit automatisch impliceert dat personen op grond van hun etnische of nationale afstamming worden geweigerd. Laatst gewijzigd door daiwa : 19 november 2010 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() we gaan gillen van de kijkcijfers, zo'n allochtone wereldvreemd programma die de saria zit af te dreunen ? als voorbeeld van knuffelbeleid, dat zal het weer doen ze
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ik eraan denk: in feite is het voldoende dat ze in alle duidingsprogramma's het ras/kleur en foto tonen van de migranten die misdaden begaan en ze behalen moeiteloos het quotum ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...media/1.894382 Ze zullen nen nieuwen allochtoon moeten vinden om naast "de Waldek" te zetten.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De vrt, tja, daar kijk ik zelden naar.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het kan in feite nog eenvoudiger:
ze tonen gewoon migranten Taalkursussen gegeven door migranten... in de namiddag, want ze hebben toch tijd in de namiddag om te kijken. Op een ludieke manier verpakt, met praktische dingen zin 1: ik zoek werk. zin 2 ik wil geld verdienen zin 3 ik zweet graag |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me al langer af waarom ze geen taalcursus uitzenden. Vroeger hadden we toch "hier spreekt men Nederlands"? Dat diende dan om "den vlaming" te upgraden zeker? In ieder geval is het blijkbaar niet aangewezen om een gelijkaardig programma te maken voor al die migranten die hier aanwaaien en die effektief 's middags tijd hebben om te kijken. Ineens kunnen ze er een inburgeringscursus van maken: - hoe betaal ik in de supermarkt - hoe gedraag ik me in de supermarkt - hoe gedraag ik me op straat kortom! stof voor tien jaar vast werk! allez hop! waar zitten die kleurlingen allemaal?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Ik zal hier maar even een open deur komen intrappen, maarrrr... de VRT kan die allochtonenquota natuurlijk makkelijk halen door elke dag even een nieuwe aflevering van een programma als het Nederlandse "Opsporing Verzocht" uit te zenden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Aangezien de N-VA in de RvB van de VRT vertegenwoordigd is, zit het al goed met de quote voor mentaal gehandicapten (cfr Van Rompuy over de N-VA)
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence. Laatst gewijzigd door backfire : 19 november 2010 om 14:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat niet belet dat ik mij gegeneerd zou voelen te moeten worden uitverkoren op basis van een 'opgelegd' beleid op basis van Lopen de feministen niet een klein beetje naast hun hoge hakken ? Eva Brems en Co, hoe ze het ook mogen hebben gemaakt, doen meer kwaad dan goed, behalve binnen hun praktijk. Wat emancipatie van allochtonen betreft. Dan lees ik enkel militante taal van de Directeur van het Minderhedenforum: Naima Charkaoui. De vraag die ik mij stel is of "DE" allochtoon zich gelukkig moet voelen met dergelijk politiek correct gebetuttel. Heeft de Roemeense poetsvrouw daar wel een boodschap aan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moeiteloos halen ze het dan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jamaar ze kunnen toch in hun selectie een beetje latino's laten doorwegen, zodat de VRT wat kan evolueren naar een genre RAI1 toestanden van huppelende folie-bergere shows.
Is zeker ook een goeie manier om het quotum te halen? Vanaf 23u exotisch vlees. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |