![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Iedereen alles gezegd over drugs, schieten en kloppen ?
Okee terug naar de serieuze politiek. alhoewel In de streek waar ik woon hangen sinds kort witte affiches over sommige partijen gekleefd. "Onze stem moet je verdienen" "De Witte woede". Iemand enig idee waar ze vandaan komen ? wie er achter zit ? Het valt mij wel op dat ze vakkundig geplakt zijn over alle partijen die de laatste 10 jaar in een of andere regering zaten. Of het zou moeten zijn dat die van het Vlaams Blok dag en nacht paraat zijn om dat dadelijk weer te overplakken.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De witte woede is een belgicistische beweging tegen staatshervormingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() waarom plakken jullie dan niet over de affiches van het vlaams blok ?
recuperatiepoging mislukt zou ik denken patriot.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet 'jullie' ik heb er deze keer niks mee te maken, BUB ook niet.
Ze plakken over alle affiches, ook blok heb ik al gezien hoor. Maar niet over alle affiches tegelijk. Op sommige borden enkel over VLD en Blok, dan enkel over Groen CD&V, enz... bizar wel ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() In welke streek heb jij ze gezien ?
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Leest u wel eens een krant?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() eige-nlijk lees ik nooit een krant. Maximum 1 x per week. Dan zit mijn leugendoos weeral vol voor een week.
Bedankt trouwens. Patriot ? Of jaLBC kan men beschouwen als een soort Belgicistische organisatie. Maar toch Patriot ? Nog wat te vertellen ? Goe geprobeerd in ieder geval.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() waarom "wit"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Witte woede rekent op politici (26/05/04 - Gazet van Antwerpen)
Kris Van Dijck (N-VA) heeft op een wat ongewone manier een gesprek aangeknoopt met de werknemers uit de sociale sector. De witte woede had een bericht gekleefd op zijn verkiezingsborden. Van Dijck verwijderde de ongewenste aanplaksels niet, maar kleefde er zijn antwoord onder. "Misschien kunnen we daar weer een antwoord onder kleven", reageert Luc De Lentacker van de christelijke bediendevakbond LBC. Over de verkiezingsborden van de kartellijst CD&V en N-VA in Dessel kleefde sinds dinsdag de boodschap: 'Onze stem moet je verdienen. De witte woede'. "Ik wilde er eerst weer propere affiches over hangen", lacht Kris Van Dijck, die in verkiezingstijd nooit om een stunt verlegen zit. "Maar ik vond het plezanter om er een antwoord onder te hangen: 'Geef ons dan de kans'." Achter de kleefcampagne van de witte woede zit de christelijke vakbond LBC. "We hebben niet één bepaalde partij geviseerd", zegt Luc De Lentacker. "Ook andere partijen kregen een geheugensteuntje mee. Zelf heb ik de boodschap ook al op borden van de VLD gezien. De politici kennen ons eisenprogramma. In een periode van kiesbeloftes willen we hen daar graag eens aan herinneren." Luc De Lentacker beschouwt het kleven van boodschappen op verkiezingsborden niet als een nieuwe manier om met politici te communiceren, maar vindt het wel origineel dat Kris Van Dijck op hun boodschap reageert. Dat vraagt om een wederwoord. "Da's niet nodig", lacht Kris Van Dijck. "Ik weet het nu. Ze mogen stoppen met plakken. Ze kunnen me ook altijd bellen voor een gesprek."...
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
![]() |
![]() |