Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 mei 2004, 21:38   #1
Turkse Nederlander
Minister-President

Turkse Nederlander's schermafbeelding

Standaard

Een Nederlandse pedofiel had gisteren een 13 jarig Chinees meisje ontvoerd en sexueel misbruikt. Hij is gisteren opgepakt in Duitsland. Hij heeft 5 uur lang geweigerd zich over te geven. Hij had een mes op het keel van het meisje gezet en dreigde haar te vermoorden. Na onderhandelingen met de Nederlandse politie en nadat de familie van de dader op hem had ingepraat heeft hij zich overgegeven.
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2004, 21:48   #2
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

chinezen beschouwen we eigenlijk niet echt als allochtonen hoor.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2004, 22:08   #3
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
chinezen beschouwen we eigenlijk niet echt als allochtonen hoor.
, volgens de kranten had Wei Wei Hu de nederlandse nationaliteit...
Is ze dan wel allochtoon ???
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2004, 22:11   #4
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Misschien had ie wel inspiratie gevonden in het "goede voorbeeld" van de recente onthoofdingen in Irak....
Oud 25 mei 2004, 22:19   #5
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle
Misschien had ie wel inspiratie gevonden in het "goede voorbeeld" van de recente onthoofdingen in Irak....
Ja, just van slachtoffer gemist...
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2004, 01:34   #6
Max
Gouverneur

Max's schermafbeelding

Standaard

* De dader is gepakt.
* Het volk is verafschuwd en neemt in geen enkel opzicht de verdediging op voor deze man.
* De maatschappij zal hem toch een eerlijke verdediging gunnen en indien schuldig bevonden , een straf toekennen.

Ahh wat is de Westerse democratie toch fantastisch! Zo fantastisch dat immigranten er toestromen om te ontsnappen van de hel van onderdrukkende regimes. 8)
Max is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2004, 01:39   #7
Rechtsliberaal
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
Een Nederlandse pedofiel had gisteren een 13 jarig Chinees meisje ontvoerd en sexueel misbruikt.

Verschrikkelijk natuurlijk, maar het moet jou als moslim toch wel aanspreken. De grondlegger van jouw religie - de 'profeet' Mohammed - was immers ook een pedofiel. En die zocht ze zelfs nog jonger uit!

De 'profeet' Mohammed trouwde immers o.a. met Aïsha, een 9-jarige dochter van een vriend van hem. De verloving met Aïsha werd reeds op 6-jarige leeftijd beslecht. Op het moment dat het huwelijk werd voltooid, werd de relatie ook seksueel van aard. Mohammed zelf was toen overigens 54 jaar oud.
Oud 26 mei 2004, 06:29   #8
Sebastiaan81
Partijlid

Sebastiaan81's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Sebastiaan81
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rechtsliberaal
Citaat:
Een Nederlandse pedofiel had gisteren een 13 jarig Chinees meisje ontvoerd en sexueel misbruikt.

Verschrikkelijk natuurlijk, maar het moet jou als moslim toch wel aanspreken. De grondlegger van jouw religie - de 'profeet' Mohammed - was immers ook een pedofiel. En die zocht ze zelfs nog jonger uit!

De 'profeet' Mohammed trouwde immers o.a. met Aïsha, een 9-jarige dochter van een vriend van hem. De verloving met Aïsha werd reeds op 6-jarige leeftijd beslecht. Op het moment dat het huwelijk werd voltooid, werd de relatie ook seksueel van aard. Mohammed zelf was toen overigens 54 jaar oud.
En die leefde in 6e en 7e eeuw (wij nu in de 21ste)!
Ik ken je postings van andere fora en deze post verbaast me niks! We hebben het hier over een ontvoering en verkrachting, die misselijk is, en meneer gaat er weer Mohammed bij halen!
Oud 26 mei 2004, 09:04   #9
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Het was waarschijnlijk een rascist.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2004, 14:09   #10
Turkse Nederlander
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sebastiaan81
Citaat:

En die leefde in 6e en 7e eeuw (wij nu in de 21ste)!
Ik ken je postings van andere fora en deze post verbaast me niks! We hebben het hier over een ontvoering en verkrachting, die misselijk is, en meneer gaat er weer Mohammed bij halen!
Inderdaad. Het is net alsof ze daarmee de pedofilie in westerse landen willen goedpraten. "Mohammed heeft het gedaan, dus mogen wij het ook". Ook al worden er een miljoen babies verkracht, dan zullen ze dat argument nog steeds gebruiken.
Oud 26 mei 2004, 15:04   #11
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Het is net alsof ze daarmee de pedofilie in westerse landen willen goedpraten. "Mohammed heeft het gedaan, dus mogen wij het ook". Ook al worden er een miljoen babies verkracht, dan zullen ze dat argument nog steeds gebruiken.
Nee niet echt maar het plezier waarmee jou zo'n zaken post spreekt boekdelen.
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2004, 15:17   #12
Turkse Nederlander
Minister-President

Standaard

Ik vraag me af waarom de racisten nu niet verbolgen zijn. Wanneer een Marokkaan zoiets had gedaan, was dit topic al volgepost door woedende forumleden.

Toen de Turkse Murat D de leraar door het hoofd had geschoten stond heel Nederland op zijn kop. Nu ontvoert en misbruikt een Nederlandse man een 13 jarig Chinees meisje en het is opvallend stil hierover.
Oud 26 mei 2004, 15:19   #13
P.T. Rutgen
Vreemdeling

Standaard

Waar - zeer - ommatijg is het zo belangrijk dat² meispeopletje van chinese afkomst is? Omdat ze in de ogen van de pedofielman dan nog jongerderster was misschienst?
P.T. Rutgen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2004, 15:20   #14
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Ik vraag me af waarom de racisten nu niet verbolgen zijn. Wanneer een Marokkaan zoiets had gedaan, was dit topic al volgepost door woedende forumleden.
Daar heb je gelijk in maar dit forum is niet de werkelijkheid er zitten hier ene heel aantal extremistjes van alle kanten op.

Citaat:
Toen de Turkse Murat D de leraar door het hoofd had geschoten stond heel Nederland op zijn kop. Nu ontvoert en misbruikt een Nederlandse man een 13 jarig Chinees meisje en het is opvallend stil hierover.
Opvallend stil? Elke krant en elke mediabron die ik heb gezien bericht erover.

Elk land heeft spijtig genoeg zijn pedofielen maar ik vraag me af wat jouw speciale intrest in de zaak is? De enige reden waarom dat ik denk dat je dat post ois omdat het hier geen allochtoon maar een autochtoon was.
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2004, 15:21   #15
P.T. Rutgen
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door P.T. Rutgen
Waar - zeer - ommatijg is het zo belangrijk dat² meispeopletje van chinese afkomst is? Omdat ze in de ogen van de pedofielman dan nog jongerderster was misschienst?
En leeftijd speelt bij verkrachtink ook geen rol, ongewenst is ongewenst, yup yup yup. (Kan er van meespreken, vlieg ier altijd terug naar buiten om de deur los te maken - blijft vastslipmatijg-aan het beton zitten - zodat ze dicht kan)
Oud 26 mei 2004, 15:22   #16
P.T. Rutgen
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Citaat:
En leeftijd speelt bij verkrachtink ook geen rol, ongewenst is ongewenst, yup yup yup. (Kan er van meespreken, vlieg ier altijd terug naar buiten om de deur los te maken - blijft vastslipmatijg-aan het beton zitten - zodat ze dicht kan)
Al eel m'n leven e, ziet misschienst anderst het verbandmatijg verbandspel niet. :knipoog:
Oud 26 mei 2004, 15:24   #17
Turkse Nederlander
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Citaat:
Daar heb je gelijk in maar dit forum is niet de werkelijkheid er zitten hier ene heel aantal extremistjes van alle kanten op.

Citaat:
Opvallend stil? Elke krant en elke mediabron die ik heb gezien bericht erover.

Elk land heeft spijtig genoeg zijn pedofielen maar ik vraag me af wat jouw speciale intrest in de zaak is? De enige reden waarom dat ik denk dat je dat post ois omdat het hier geen allochtoon maar een autochtoon was.
Als de dader een allochtoon was geweest had ik geen topic hoeven te posten. Dan waren er al 6 topics over volgeschreven. Ik ben pas een dag later dit topic begonnen en er was nog geen topic over begonnen.
Oud 26 mei 2004, 15:49   #18
Fonske
Gouverneur

Fonske's schermafbeelding

Standaard

Dat dat meisje allochtoon is doet hier waarschijnlijk niet ter zake. Die man heeft eerder op de dag al een Duits meisje proberen te ontvoeren.

Citaat:
Toen de Turkse Murat D de leraar door het hoofd had geschoten stond heel Nederland op zijn kop. Nu ontvoert en misbruikt een Nederlandse man een 13 jarig Chinees meisje en het is opvallend stil hierover
Eerst en vooral dat is uitvoerig in het nieuws geweest.
Ten tweede kan men de ernstighied van de zaak volledig loskoppelen van het allochtoon zijn.
Die man is gek, ziek in het hoofd. De zaak is afgelopen waarbij het meisje bevrijd werd en nog leeft.
In die school is er iemand dood geschoten voor een futiele redenen. Door een leerling dan nog wel. Veiligheid op school is alledaags, moet een leraar al gaan oppassen met wat hij zegt en wie hij straft.
Een ontsnapte gek is niet alledaags, en heeft een veel kleinere maatschappelijk dimensie.
Oud 26 mei 2004, 18:04   #19
Rechtsliberaal
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:

Ik wil pedofilie helemaal niet goed praten, want dat is misdadig en pervers.

Ik wijs er alleen op dat een moslim logischerwijs pedofilie niet kan verwerpen, aangezien hij dan het gedrag van zijn 'profeet' verwerpelijk zou vinden. Dat zou haraam betekenen.

Overigens zijn al die drogredenen van "het was in de zevende eeuw" toen Mohammed Aïsha misbruikte vrij ridicuul. Voor moslims hebben de gezegden en daden van Mohammed immers eeuwigheidswaarde.
Oud 26 mei 2004, 18:09   #20
Sebastiaan81
Partijlid

Sebastiaan81's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Sebastiaan81
Standaard

Citaat:
Ik wil pedofilie helemaal niet goed praten. Ik wijs er alleen op dat een moslim logischerwijs pedofilie niet kan verwerpen, aangezien hij dan het gedrag van zijn 'profeet' verwerpelijk zou vinden. Dat zou haraam betekenen.
Dus eigenlijk kan een Christen ook niet de prostitutie verwerpen, omdat Jezus een relatie had met een dame van 'lichte zeden' (t.w. Maria Magdalena)!?

Citaat:
Overigens zijn al die drogredenen van "het was in de zevende eeuw toen Mohammed Aïsha trouwde" vrij ridicuul. Voor moslims hebben de gezegde en daden van Mohammed immers eeuwigheidswaarde.
Het gros van de Moslims neemt allang niet meer de Koran letterlijk (net zoals het grootste gedeelte van de Christenen dat niet doen bij de Bijbel), alleen een kleine groep extremisten!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be