![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Een Nederlandse pedofiel had gisteren een 13 jarig Chinees meisje ontvoerd en sexueel misbruikt. Hij is gisteren opgepakt in Duitsland. Hij heeft 5 uur lang geweigerd zich over te geven. Hij had een mes op het keel van het meisje gezet en dreigde haar te vermoorden. Na onderhandelingen met de Nederlandse politie en nadat de familie van de dader op hem had ingepraat heeft hij zich overgegeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() chinezen beschouwen we eigenlijk niet echt als allochtonen hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Is ze dan wel allochtoon ???
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien had ie wel inspiratie gevonden in het "goede voorbeeld" van de recente onthoofdingen in Irak....
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() * De dader is gepakt.
* Het volk is verafschuwd en neemt in geen enkel opzicht de verdediging op voor deze man. * De maatschappij zal hem toch een eerlijke verdediging gunnen en indien schuldig bevonden , een straf toekennen. Ahh wat is de Westerse democratie toch fantastisch! Zo fantastisch dat immigranten er toestromen om te ontsnappen van de hel van onderdrukkende regimes. 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Verschrikkelijk natuurlijk, maar het moet jou als moslim toch wel aanspreken. De grondlegger van jouw religie - de 'profeet' Mohammed - was immers ook een pedofiel. En die zocht ze zelfs nog jonger uit! De 'profeet' Mohammed trouwde immers o.a. met Aïsha, een 9-jarige dochter van een vriend van hem. De verloving met Aïsha werd reeds op 6-jarige leeftijd beslecht. Op het moment dat het huwelijk werd voltooid, werd de relatie ook seksueel van aard. Mohammed zelf was toen overigens 54 jaar oud. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Ik ken je postings van andere fora en deze post verbaast me niks! We hebben het hier over een ontvoering en verkrachting, die misselijk is, en meneer gaat er weer Mohammed bij halen! ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was waarschijnlijk een rascist.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Ik vraag me af waarom de racisten nu niet verbolgen zijn. Wanneer een Marokkaan zoiets had gedaan, was dit topic al volgepost door woedende forumleden.
Toen de Turkse Murat D de leraar door het hoofd had geschoten stond heel Nederland op zijn kop. Nu ontvoert en misbruikt een Nederlandse man een 13 jarig Chinees meisje en het is opvallend stil hierover. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Vreemdeling
|
![]() Waar - zeer - ommatijg is het zo belangrijk dat² meispeopletje van chinese afkomst is? Omdat ze in de ogen van de pedofielman dan nog jongerderster was misschienst?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Elk land heeft spijtig genoeg zijn pedofielen maar ik vraag me af wat jouw speciale intrest in de zaak is? De enige reden waarom dat ik denk dat je dat post ois omdat het hier geen allochtoon maar een autochtoon was. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Gouverneur
|
![]() Dat dat meisje allochtoon is doet hier waarschijnlijk niet ter zake. Die man heeft eerder op de dag al een Duits meisje proberen te ontvoeren.
Citaat:
Ten tweede kan men de ernstighied van de zaak volledig loskoppelen van het allochtoon zijn. Die man is gek, ziek in het hoofd. De zaak is afgelopen waarbij het meisje bevrijd werd en nog leeft. In die school is er iemand dood geschoten voor een futiele redenen. Door een leerling dan nog wel. Veiligheid op school is alledaags, moet een leraar al gaan oppassen met wat hij zegt en wie hij straft. Een ontsnapte gek is niet alledaags, en heeft een veel kleinere maatschappelijk dimensie.
![]() |
![]() |
#19 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik wil pedofilie helemaal niet goed praten, want dat is misdadig en pervers. Ik wijs er alleen op dat een moslim logischerwijs pedofilie niet kan verwerpen, aangezien hij dan het gedrag van zijn 'profeet' verwerpelijk zou vinden. Dat zou haraam betekenen. Overigens zijn al die drogredenen van "het was in de zevende eeuw" toen Mohammed Aïsha misbruikte vrij ridicuul. Voor moslims hebben de gezegden en daden van Mohammed immers eeuwigheidswaarde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |