![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() In sommige buurten van onze hoofdstad gedragen mensen zich zonder meer als zwijnen. Hoe kan er volgens u iets aan gedaan worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() kannibalisme invoeren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat bedoel je met; 'gedragen als zwijnen', hoe gedragen 'zwijnen' zich dan? Wat doen 'zwijnen' verkeerd? Heb je iets tegen 'zwijnen'? Als U met 'mensen' diegenen bedoelt die ik denk dat U bedoelt, vrees ik dat U de 'zwijnen' beledigt!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
het is een metafoor dat wil zeggen dat je een gelijkenis maakt om iets uit te drukken. ik heb niets tegen zwijnen. ik bedoel dus mensen die zich slecht gedragen en blijkbaar niet de minste opvoeding hebben genoten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Menkan 't varken uithangn ofbedoel je hiermeee criminaliteit ??
't varken uithangn (als) onuitstaaanbaar gedrag http://www.diver-city.be/2011/04/bru...verbod-in.html http://www.facebook.com/group.php?gid=108161732562176 't varken uithangn (als) leuk loltrapppen/geintje uithalne http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20100704_036
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bijvoorbeeld?
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() Ik denk dat de TO zulke mensen bedoelt waardoor:
- een reclamebureau wegtrekt wegens teveel overlast (overvallen, vandalisme, ...) - een hogeschool voor ingenieurs moet verhuizen - Guido De Moor niet meer onder ons is - .... Ik denk dat hij die zwijnen bedoelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelieve dus uw vooroordelen jegens varkens enkel te uiten als u in gezelschap van gelijkgestemden verkeert, op islamietische forums en dergelijke. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Moslim! gebruikt volgens mij gewoon de termen uit de koran waarmee ongelovigen of andersgelovigen worden bedoeld: apen varkens, ezels en andere beesten.
Volgens nonkel Yussuf is daar geen enkel probleem mee, zolang Molsim! maar geen witte autochtoon is. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 12 juli 2011 om 12:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien je bedoelt; de wet overtreden, gewoon de wet toepassen; bestraffen dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
![]() Deze jihadis bedoel je ?
Marokkaanse ex moslima verteld: .... En dan heb je volgens mij de gevaarlijkste groep. Zij die we alle dagen tegenkomen, maar snel voorbij lopen als we hen zien. Ik heb het dan over de jongeren die op straat hangen. Zij zijn niet praktiserend, maar opgelet als iemand hun geloof aanraakt, dan is het oorlog. Deze jongeren zijn niet opgeleid, hangen de hele dag op straat en leven in een staat binnen een staat. In Brussel bvb is Molenbeek allang geen deel meer van Belgie. Hier gelden de islamistische wetten en regels. Democratie is een woord, dat hier al jaren niet meer bestaat. De jongeren werken niet, want ze verdienen het dubbele van ons loon door te stelen of ze krijgen zakgeld van imaams om zo mensen te ronselen voor de jihaad... http://dutch.faithfreedom.org/forum/...php?f=6&t=4743 Daar moet inderdaad dringend iets aan gedaan worden. Het probleem moet bij de bron aangepakt worden, iets wat de beleidsmakers tot nu toe nog niet hebben gedaan, integendeel zelfs. Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 12 juli 2011 om 13:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kom wel eens in Brussel-Zuid en Brussel-Noord als ik naar het buitenland ga met de trein. Ik voel me daar nooit op mijn gemak. Als ik dat zeg, zijn er mensen die me in het beste geval “flauw”, in het slechtste geval “racistisch” vinden. Ik denk dat dat mensen zijn die nooit in die stations waren of nog nooit zo’n filmpje bekeken hebben. De laatste keer dat ik in Brussel-Noord was zag ik een Moslim-gezin. Het vrouwtje was zo aangekleed dat enkel haar ogen zichtbaar waren, ieder stukje huid was bedekt. Er zijn tegenwoordig mensen die vinden dat we zoiets onder het mom van “tolerantie” normaal moeten vinden. Onbegrijpelijk …
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Mensen met islamitische roots hun daden zijn niet an sich terug te brengen op hun godsdienst tenzij ze in naam van de godsdienst gesteld worden, wat u doet is zeggen dat een pedofiele priester dat doet omwille van het christendom |
|
![]() |
![]() |