![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor wanneer in de lage landen?
Australië heeft het goede voorbeeld. https://m.youtube.com/watch?v=kecnSHmznic&t=1s |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Het is natuurlijk niet dat de draconische anti protest wet in Australië een detail is dat in K&K thuis hoort. De sarcastische humor daar over mag nog net wel.
Laatst gewijzigd door Bach : 1 juni 2023 om 11:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind overigens dat de regering van New South Wales,gesteund door recente verkiezingsresultaten,en na enkele serieuze energie-ongevallen tijdens recente hittegolven,dan wel wateroverlast,gelijk heeft te doen wat ze moet doen....
Maar ik moet toegeven dat ik dit filmpje gewoon g e w e l d i g grappig vind,misschien kan de andere kant van het verhaal ook eens zo uit de hoek komen,......... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() daar zijn onze mini sters te gereserveerd bescheiden voor