![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() The Mexican Air Force has released footage of what a UFO expert said were 11 unidentified flying objects (UFOs) picked up by an infrared camera as they whizzed around a surveillance plane.
Long-time believer in flying saucers, journalist Jaime Maussan, told a news conference on Tuesday the objects were real and seemed "intelligent" after they at one point changed direction and surrounded the plane chasing them. "They were invisible to the eye but they were there, there is no doubt about it. They had mass, they had energy and they were moving about," he said, after showing a 15-minute video he said the Defence Ministry gave him permission to publicise. The ministry confirmed to Reuters it had provided the video filmed by the Air Force on March 5 over the eastern coastal state of Campeche. "We are not alone! This is so weird," one of the pilots can be heard yelling, after the plane's crew switched on an infrared camera to track the objects first picked up by radar. The film recorded by a plane looking for drugs trafficking near the Gulf of Mexico shows 11 objects as blobs of light that hover in formation or dart about, sometimes disappearing into cloud. Mexico's most popular nightly news broadcast showed the video on Monday night. Interviewed by Mr Maussan on another section of the video, the pilots said they grew nervous when the objects still invisible turned back during a chase and surrounded the plane. "There was a moment when the screens showed they were behind us, to the left and in front of us. It was at that point that I felt a bit tense," said Major Magdaleno Castanon. Mexico has a long history of fanciful UFO sightings, most of which are dismissed by scientists as space debris, missiles, weather balloons, natural weather phenomena or hoaxes. - -Reuters Is dit ook feak ??? http://www.abc.net.au/reslib/200405/r20898_51261.jpg Mexican Air Force infrared footage of what one expert claims was a close encounter with UFOs. (Reuters)
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zie geen ufo's?
![]() Mijn mening: fake ![]() "Long time believer" -> die mens gelooft net zo erg in Ufo's als sommigen hier in hun Heilig boekske.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Volgens mij zijn dat glimwormen die aan groepsex doen
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Ik kan niet zeggen wat het is en ik denk dat experts dat met zo weinig materiaal ook niet kunnen. Hoe zijn die beelden precies verkregen ?
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De uitlaat van straalmotoren ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
UFO's waren te zien op radar , niet met het blote oog. Tot de piloten overschakelden op FLIR. Dus nee, het kunnen geen reflecties zijn in de ruit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vraag is dan, hoe snel vlogen ze en in welke richting ( want de uitlaat van een F22 is alleen achteraan goed zichtbaar, veel minder aan de zijkant )
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Al één site met betere info (en niet tendentieus) :
http://www.rense.com/general52/deff.htm Ik heb ook nog commentaar in 't Spaans (maar niets nieuws).
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() Vreemd, dat ziet eruit als een hete luchtballon. Mijn eerste reactie was wel: een C26 zal vast niet zo'n hoge snelheden kunnen halen, dus "tremendous speed" lijkt mij nog wel te kunnen meevallen. Voor de rest: njah... geen idee wat het was ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementslid
|
![]() Herman, jij zit precies in dezelfde branche als ik op dit moment ;)
Er zijn rapporten waarin de UFO's zich snel rond het vliegtuig van de mexicaanse luchtmacht bewoog, en waarbij het IR-beeld dat ze uitstraalden constant hetzelfde was. Dus kunnen we de straalmotoren van bijvoorbeeld F-22's uitsluiten. Ook is er dan de vraag wat die Amerikaanse toestellen daar komen doen, ze zijn immers nog redelijk geheim. Enneuh Griffin, het beeld van die FLIR geeft niet de eigenlijke vorm van de UFO he, tis de "warmteuitstraling". |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk ook dat Amerikaanse "black programs" zich niet buiten Area 51 of op zijn minst Amerikaans grondgebied gaan begeven, en als ze zouden opgemerkt worden zich gewoon uit de voeten zouden maken. (Vooral van een C26 waar ze makkelijk aan zouden kunnen ontsnappen naar mijn mening). Wat het wel is, blijft een raadsel ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Wil iemand Mulder en Scully aub. bellen?
![]() Volgens mij is het een gouvernment conspiracy en zit de cancer-man er voor iets tussen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Ik weet wat het is, het Belgisch leger die een special verdwijn vliegtuig aan het testen is, ontworpen door de firma Dassauld.
Maar ik zie dat ook soms, zaterdag nacht als ik naar huis ga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Parende glimwormen blijft voor mij een mogelijkheid.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() ze hadden er beter eentje neergeschoten.
dan wisten ze gelijk wat het was. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op deze foto zie je slechts twee "lichtjes". op andere en betere foto's kan je duidelijk telkens drie naast elkander zien. Op zulke manier geplaatst dat je duidelijk ziet dat het telkens drie uitlaten zijn gefotografeerd in een bepaalde hoek ten opzichte van het object. Dus de uitlaten zaten alvast van achteren en niet van onderen. Wat meteen doet denken aan twee vliegers minstens met telkens drie straalmotoren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Wil er iemand alvast Von Däniken opbellen om te zeggen dat de "Goden" terugkomen??
Alvast kan dan eindelijk eens het bewijs geleverd worden dat Allah en God niets anders dan buitenaardse bezoekers waren. Ik wacht met spanning...