![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Kan iemand me meer info bezorgen over de vreemdelingenpolitie.
Hoe werken die, waar zijn hun kantoren...ook telefoonnummers zijn welkom. Sporen die effectief illegalen op ??? Worden die opgespoorde illegalen ook effectief teruggevlogen naar hun thuisland? Heeft er hier iemand ervaring met het aangeven van illegalen??? Alle info over dit onderwerp is welkom (eventueel via PM) Dank bij voorbaat ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Schepen
|
![]() Illegalen aangeven heeft geen zin, in het beste geval krijgen ze een papiertje om het grondgebied te verlaten. Als je weet dat er hier individuen rondlopen die al een tiental van deze bevelschriften hebben gekregen begrijp je ook meteen het nutteloze van zo'n acties.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oppakken en veroordelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Burgers geven illegalen niet aan, wat ik eigelijk precies de bedoeling hiervan?Ik vind het een beetje raar! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
A : Het antwoord(lees probleem) daar niet van kent B: Dit niet kan vinden op het internet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn gedacht, ik wantrouw deze discussie omdat de vraag wordt gesteld wie ervaring heeft met het aangeven van illegalen! Mochten er al mensen zijn die dit doen, dan denk ik niet dat je hiervan wilt getuigen tegenover wildvreemden, dus nogal vreemd dat via dit forum die vraag wordt gesteld!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() bij nader inzicht moet ik toegeven dat de vraag wel eens oprecht kan zijn.
Ik vind op het net geen gegevens over de Belgische vreemdelingenpolitie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Das vreemd, net even gegooglelt en toch echt wel heel wat gevonden!
Het ligt er maar aan wat je met gegevens bedoelt, interne gegevens over aantal uitwijzingen zul je via mogelijk via de media bericht over vinden, dat staat niet op internet onder vreemdelingenpolitie... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Is dat het record van Eno2 ?..een draad van 5 jaar oud oprakelen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Dus waar woont u precies? ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Vreemdeling
|
![]() Kerstliturgie...
De vreemdelingenpolitie is schandaalig! Deze grond is niet van de Belgische overheid maar van God en God alleen!!! En door Jezus Christus onze heer is ieder mens een kind van god, En God kent het woord vreemdeling niet! Nu als het kerstmis wordt moeten wij laten zien dat wij katholiek zijn, Dat wij laten zien dat iedere mens een parel is in Gods hand, Dat wij het woord vreemdeling uitwisen, Want dat woord is een ketters woord, Een woord dat den duivel uit den boze ons gegeven heeft! Je kunt je ziel alleen winnen met liefde en niet met haat! En nu zijn die arme sukelaars van illigalen vuil in somige van julie's ogen, julie bespoten hen als vuil, Maar ik zeg uw julie, Julie zijn afvaligen, en later in den hemele zullen sommigen van die arme illigale sukelaars inderdaad wraak willen, De ongeloofelijke ironie van jezus is dat ook zij afvalig zijn, Maar zij die ondanks alle besterijen, en een heel leven door julie als vuil werdt beschoud zegen, "Ik wil geen wraak, straf deze racisitische afvaligen niet maar vergeef hun zonden, want wij kennen geen haat maar alleen liefde, Zullen voor eeuwig lichter schijnen als de zon samen met den heilige geest en Jezus, Maar de ketters van vreemdelingen politie zullen als straf in Gods koninkrijk van god door de gront zaken van schaamte want ze zijn het niet waard om in Gods ogen te kijken, Maar alle gedupeerden zullen deze afvaligen vergeven en hun beschouwen als mensen okal werden sommige door hun niet beschouwt als mensen, in een aards leven dan lang geleden, Iedereen zal blij zijn, er is geen wraak en geen haat meer, Maar ik zeg uw de enigste rechtvaardigheid dat er zal kommen is het feit dat die helden die nu sommige van de goede iligalen zijn tot in het uiterste toe betere mensen zijn! Kerstliturgie opgemaakt doot Ito Nakamura en Pater Guy Mast. Dank uw! exuzes voor schrijfouten!
De Heilige Rooms Katholieke kerk is de enigste ware Godsdienst! En ik word geleid door God! Laatst gewijzigd door Ito Nakamura : 10 december 2010 om 20:18. |
![]() |
![]() |