![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Kim Clijsters is haar bruidsjurk aan het kiezen voor wat wel
eens het droomhuwelijk van het jaar zou kunnen zijn. Patricia Ceysens, Vlaams minister van Buitenlands Beleid: "Dit koppel in een Vlaams kleedje steken is een prachtig cadeau voor Vlaanderen. Ik kan me geen betere wereldwijde uitstraling voor onze regio als een 'District of Creativity' indenken. Daarom moeten we de ambitie hebben ook een huwelijk van onze wereldtop binnen de sport en de mode te smeden," aldus Ceysens. Ceysens schakelt hiervoor het Flanders Fashion Institute in. De wereldwijde persbelangstelling voor de huwelijks-feesten belooft gigantisch te zijn. Ze heeft dit jaar nog geen klop uitgestoken in de tennis en wij mogen ervoor opdraaien! En tzal waarschijnlijk ook geen kleed zijn van een paar 100 euro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() Weet ge wat ze bij ons zeggen?
"Den ezel schijt altijd op dezelfden/grootsten hoop" t is schandalig gewoonweg... als ik trouw mogen ze mijn kostuum ook komen sponsoren. En daarbij... denkt ge dat er enen hem zal afvragen uit welk land/welke streek die trouwkledij komt? En indien wel, wat levert dat op? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Gelukkig betaalt ze zo weinig belastingen hé
![]() ![]() Ik denk dat we blij mogen zijn dat ze nog niet in het veel belastingsvriendelijkere Australië is gaan wonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() wij mogen zeer blij zijn dat ze nog altijd hier in Belgie woont en belastingen betaalt. Als ik in haar plaats was zou ik al LANG geleden naar een of andere belastingsparadijs verhuizen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() voila.
de rijken (i.e.: mensen met veel geld) hebben het voor het zeggen |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Komaan gastjes, niet zo zuur...
Zo krijgt het Flanders snit-en naadinstituut tenminste nog eens iets nuttigs te doen... The District of Creativity... klinkt bijna zo mooi als Flanders Language Valley... en ditmaal niet met de spaarcentjes van "de mensen"; we mogen allemaal fiscaal meedoen. Joepie !!!!
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Klassiek voor België hé, zoals met de banken: als de zon schijnt, dan geven ze je een paraplu, maar als het regent, zorg dan zelf maar dat je aan een paraplu raakt.
Oftwel: om ergens een zaak uit de grond te stampen word je hier tegengewerkt via belastingen en burocratie, je krijgt met alle moeite geen startkapitaal vast. En als je dan toch het ergens maakt, en je hebt de centen niet meer nodig, dan komt de staat af en wil ze natuurlijk mee-eten van de koek.... Ik heb ooit het geluk gehad eens een seminarie bij Robert Van de Walle te gaan volgen. Die kerel zal je net hetzelfde vertellen.... geen frank (toen nog geen eurocents) gezien van de staat, integendeel, tegengewerkt en ontmoedigd worden door de staat, totdat hij internationaal succes verwierf, en toen kwam de staat plots af om mee van de eer te genieten........... F*** Ceysens !!! opportuniste!
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk er even aan dat een trouwjurk voor Kim Cleysters stukken minder kost dan de public-relationsreizen van onze toekomstige roi en onze minister van buitenlandse dinges. Bovendien is het eerder reclame voor Vlaanderen inplaats van voor Belgique.
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Henin ligt uit Roland Garos ...
![]() Topsport: het nieuwe opium voor het volk ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Is uw moeder zo naief, giserke?
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Allee mensen,, je moet compassie hebben met Kim. Hoeveel miljoenen heeft dat kind al gemist dit jaar doordat ze gekwetst is ???
Dat zal wel verschillende miljoenen zijn en dan kan een kleed misschien een klein beetje dat verlies vergoeden. zijn jullie ook bereid om mijn kleren te betalen?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Wat is me dat hier allemaal.
We hebben weer een ster en ze moet gelijk kapot. Jaloezie? Kortzichtigheid? Kim heeft in een paar jaar meer gedaan om Vlaanderen op de wereldkaart te zetten dan alle Vlaamse politici bij mekaar, de laatste 100 jaar. Ze was beter Australische geworden. Scipio Africanus riep tot Rome, dat hij van Hannibal had gered: ondankbaar vaderland, gij zult mijn gebeente niet hebben. Ga weg, Kim, dit kleine land is veel te bekrompen voor jou! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dit is beter of nog meer geld aan de walen tegeven.En Federaal is ook onze centen.Liever aan Kim dan aan die walen
![]()
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die Ceyssens kan dat toch betalenmet haar visakaart
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |