![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() De afgelopen week is alleen in mijn zone (3 gemeentes) een tiental vrouwen het slachtoffer geworden van fysieke mishandeling. 2 vrouwen zijn deze week het slachtoffer van een zware verkrachting met geweld(binnen het huwelijk).
Waarom haalt dan het (weliswaar erge, maar er zijn deze week ergere gelijkaardige feiten gebeurd) voorval van iemand die men nog de naam 'Rob Klop' meegeeft een volledig item in het journaal? De vraag is retorisch, ik verwacht geen antwoord hoor. Maar ik vind de demonisering te verregaand. Ik stap even af van mijn gebruikelijke partij en kies op 13 juni uitzonderlijk voor het Vlaams Blok. Alleen al om deze klootzakkerij van de pers te bestraffen op mijn manier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zij was u voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Partijlid
|
![]() Dus ge wilt nog meer criminaliteit in vlaanderen? Het blok stimuleert juist criminaliteit. Stem maar op de drugsdealers, moordenaars, vrouwenmishandelaars, racisten, facisten, ...
Ga uw gang! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De simpelen der aarde zijn opgestaan om hun gefrustreerde mening te uiten... Geen probleem voor ons want wij zijn wél voor de vrije meningsuiting... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Iedereen heeft recht op mijn mening!" ![]() ![]() "Iedereen heeft recht op mijn mening, behalve Belgicisten en andere niet-Blokkers!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() Ik kan hier veel ergere foto's plaatsen van hetgeen vrouwen deze week overkomen is, laat staan dit jaar.
Sommige onder hen liggen in het ziekenhuis en krijgen nog geen artikeltje in het regionale nieuws. Neemt niet weg dat dit héél erg is, maar op dit moment wordt een andere vrouw ergens in België op intensive care binnengevoerd na slagen/ verkrachting door haar man. De media zal erover zwijgen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ach ja, gelukkig zijn er mensen genoeg die wel begrijpen wat het Vlaams Blok wil. Stellen dat men zich moet aanpassen of anders opkrassen heeft duidelijk niets te maken met racisme maar ja, daar hebt ge duidelik verstand voor nodig en dat mankeert u blijkbaar... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() feminisme:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Vreemdeling
|
![]() Vermoedelijk zullen Dutroux, Lelièvre, Martin en Nihoul zich ook nog uiten als Vlaams-Blokkers op het einde van het proces.
Alhoewel Nihoul voor hand en spandiensten gebruik maakte van mensen van de PS en PSC. Raar toch? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
En hoe straft u de klootzakkerij van de pers door hun, de vrije meningsuiting terug te bezorgen (aldus het VB), vrij van de "overheidsinterventie".
![]() |
![]() |
#19 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Omdat hij een bekende politieker is en anderen dat niet zijn is de nieuwswaarde groter. Als Verhofstadt zijn vrouw temidden van de straat in elkaar slaat, dan zou ik het raar vinden om het niet te lezen in een krant of te zien op het nieuws. Politiekers hebben minder privacy dan de gewone burger omdat ze een voorbeeldfunctie hebben. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En tot slot, een héél bekend politieker (ik noem geen namen), federaal, heeft zijn vrouw enkele jaren geleden zwaar geslagen. Nooit iets van gehoord in de media. (niet te verwarren met antwoord 1, dat was een ander ... |
|||||
![]() |
![]() |