![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond dit op Seniorennet, maar blijkbaar zoeken ze enkel vrijwilligers voor het Brusselse:
Wil je als vrijwilliger anderstaligen helpen hun Nederlands te oefenen? Als vrijwillige gesprekspartner geef je geen les. Je modereert gesprekken en stimuleert anderstaligen tot praten. De 'hele wereld' zit bij jou aan tafel en oefent Nederlands. Kortom, je bouwt mee aan een internationaal gezelschap van wereldburgers. Meer info: www.bru-taal.be Prijs: n.v.t. Regio: Brussels Hoofdstedelijk Gewest Tel: 02 501 66 90 Om via e-mail in contact te komen moet je via seniorennet: http://www.seniorennet.be/Pages/Zoek...ag=V&ID=160135 Dit lijkt me een goed initiatief en enkel degenen die werkelijk interesse hebben zullen aan die gespreksgroepen deelnemen. Dat maakt het aangenamer. Ik ken iemand die lessen Nederlands gaf (ja Raf! straf hé) en die ondervond dus ook dat een deel van de klas totaal géén interesse had (de hoofddoekjes hoofdzakelijk, maar ze mochten dan eens buiten) terwijl er een ander deel zéér dankbaar en enthousiast waren. Het zal die laatste groep zijn die aan zulke gesprekken deelneemt veronderstel ik.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou zoiets met plezier doen. Maar ik woon niet in Brussel en heb geen eigen vervoer, dus zal het er niet van komen, denk ik.
Het lijkt me anders een interessant initiatief.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Antwerpen mag dat gerust ook georganiseerd worden want het is hier nodig.
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik houd jullie op de hoogte van een eventueel antwoord.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 december 2010 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bel eens naar het Atlas gebouw Carnotstraat Antwerpen, ze zullen je zeker helpen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() thx zal ik eens doen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doen! ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel circe? Weet je al iets meer ondertussen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Joehoe? Circe?
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |