Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 januari 2011, 11:59   #1
azery1
Vreemdeling

Standaard bouwmisdrijf en notaris

Na aankoop van een appartement (1998) bleek achteraf een bouwmisdrijf gepleegd te zijn (niet naar plan afgewerkt 5de en 6de verdieping)/PV toentertijd opgesteld!!. Bij navraag bij de orde der notarissen te gent kreeg ik als antwoord dat de notaris geen fout gemaakt had. Bij navraag bij de gemeente deelde men mij echter mede dat geen enkele inlichting was aangevraag ivbm bouwmisdrijf op betreffend appartementblok. Kan ik nog verhaal uitoefenen tov de notaris? Wat zijn de verjaringstermijnen? Ik heb ondertussen het appartement kunnen verkopen (2009) maar aan een veel lagere prijs en de akte "verzwaard" met kennisgeving van het bouwmisdrijf. Het bouwmisdrijf is enkel jaren na aankoop maar uitgekomen met een allerte notaris en zo is de bal gaan rollen. Is er nog verhaal mogelijk en op wie? Regularisatie van het bouwmisdrijf lukt in totaal niet. Dank
azery1 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be