![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De langverwachte documetaire gaat in première tijdens het filmfestival van Cannes deze week. Deze is in het VK verboden. Problemen voor de Engelse Royals ?
Citaat:
Laatst gewijzigd door zonbron : 10 mei 2011 om 07:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ik dacht het meteen als ik de titel van deze topic las ,ja hoor dezelfde zotten van 9-11 die achter eleke hoek een complot zien ,zoek hulp jongens
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Er wordt daar nu al zo lang over geleuterd.
Komt er nu eindelijk eens duidelijkheid?
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een halfdronken chauffeur en een auto die niet berekend is op urbane slalomtechniek vormden niet de beste ingrediënten om aan op motorfietsen jagende paparazzi's te ontkomen.
Al Fayed moet voor die bewuste foto veel geld hebben neergeteld, de knaap die hem maakte was ook een van de provocateurs van het bewuste ongeluk. Voor MacBeth-achtige taferelen binnen het Britse koningshuis moet je toch echt terug naar de Middeleeuwen. Met het maken van die film winnen ze niet de titel van "Hoe wordt ik plotseling populair" en als enige blad is het de Daily Mail. dat Al Fayed dit soort zaken financiert komt omdat hij met een onverwerkt verlies van zijn zoon kampt. Maar het zal niemand verder helpen en de dode dame op dat kleine eiland al helemaal niet ......
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je hulp nodig Mr. Agent Provocateur ? Uw oeroude psyop technieken, nl. het afdoen van zaken die Mr. niet aanstaan door ze trachten belachelijk te maken zijn al lang verwaterd. Blijf maar trollen en vergeet Uw pillekes niet te pakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Motief? Te pacifistisch? Te volks? of toch antimoslim gevoelens zoals gesuggereerd in de OP?
Dat 'ongeluk' van Lady Di blijft inderdaad hangen. Dat is niet zo bij elke hooggeplaatste die omkomt. Het verbod op de documentaire in GB is ook veelzeggend, al was het maar over de beperkte persvrijheid in het westen. Er zou eens een docu over censuur in GB gemaakt moeten worden. Regelmatig kom je voorbeelden tegen. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 10 mei 2011 om 13:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
waarop er rechtmatige kritiek kan komen. In dit specifiek geval had de vader van Dodi beter afdoende bewijzen verzameld en prins Philip aangeklaagd voor een rechtbank. Het is heel natuurlijk dat familieladen van iemand die in een afschuwelijk ongeval om het leven komt een schuldige zoeken - helaas komt het vaak voor dat er geen is.
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() nee ik zie niet achter elke hoek geheime agenten zoals jij doet,echt in geel zijn nog pleeggezinnen die gasten zoeken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik moet U zeggen het zijn halve rallypiloten op gebied van rijvaardigheid. We kunnen algemeen aannemen, dat chauffeurs die worden aangenomen voor dergelijke VIP mensen, weten hoe ze paparazzi en andere nozems los moeten rijden zonder een accident tegen te komen. Zelfs in een beschonken toestand. Het zijn niet de eerste de beste die ze aanwerven voor dat werk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fantaseren over iemand die U totaal onbekend is, dat is nog het beste bewijs van wat er aan de gang is met Uw psyche en wat uw tekortkomingen zijn. Mss kan men U in Suanprung terug op het juiste pad helpen, ik kan U met Uw innerlijke behoeften niet verder helpen. Als je niet akkoord gaat moet je met argumenten en bewijzen afkomen ipv persoonlijke aanvallen te realiseren. Graag had ik gezien dat U vanaf nu ON TOPIC blijft als U zich nog tot mij richt. Zoniet worden Uw commentaren alvast door mij niet meer beantwoord. Ik ben geen driehoekjesdrukker, maar zonder twijfel kan iemand anders dat wel. STOP TROLLING Mvg, ZB |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() @ Giserke
Dat is NU het geval. De betrokken man, chauffeur van de rampmercedes, was een (de) huisdetective van het Ritz en tegelijkertaijd Fayed's chauffeur. Hij was half en half verslaafd aan de alcohol en z'n promillage tijdens het ongeval was ruim boven de toegestane limiet. Dat is destijds allemaal uitgezocht en uitgekauwd. Papa Fayed kon in die tijd weinig uitrichten omdat hij in het bezit was gekomen van Harrod's, een evenement dat de Britten in het algemeen niet konden waarderen. In diezelfde periode had hij problemen met zijn verblijfsvergunning. Vanwege haar vele indiscreties bracht juffrouw Di het hof vele malen in de problemen en niet uitsluitend en alleen in opspraak. Ze was nogal slordig in haar omgang met mannen en niet al te kieskeurig. Geen sterveling gelooft serieus dat er plannen in die richting waren. Maar dat ze een lastig pak was voor het Britse hof zal beslist een feit zijn.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 10 mei 2011 om 15:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Just because you're paranoid doesn't mean they aren't out to get you
![]()
![]() |
#15 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Best je Engels nog eens oppoetsen : unlawful Killing /=moord. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik baseer de Topic-naam op de inhoud van de documentaire, waar men weldegelijk over moord spreekt en niet over een verkeersincident vanwege roekeloos besturen. De trailer maakt dat duidelijk: Video ![]() Het is vrij logisch dat deze film in de VK verboden is, de Engelse kroon spreekt niet graag over het Nazi verleden (Philip). Dat is taboe. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Een dode link. Begrijpelijk, de hoofdrolspelers zijn ook dood ...........
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |