![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Puzzel A)
Nederlandse taal en cultuur Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Staatssecretaris
|
![]() Puzzel B)
Citaat:
1) Wie weet waarvoor werden die "goedgemenende" en "oprechte" Vlamingen precies "zwaar" bestraft? 2) Wie zijn die "goedgemenende" en "oprechte" Vlamingen en over hoe veel mensen gaat het (diegenen die nu effectief in- en uitademen)? 3) Wie weet de leeftijden van die "goedgemenende" en "oprechte" Vlamingen? 4) (de vraag volgt nog) 5) (de vraag volgt nog) Laatst gewijzigd door QuasiX : 13 december 2010 om 17:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ik niet de enige ben die bijwijlen niet goed kan volgen wat je nu weer tracht duidelijk te maken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik geloof dat je niet de enige bent die niet kan volgen wat ik weer duidelijk wil maken. Laatst gewijzigd door QuasiX : 13 december 2010 om 19:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |