![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mijn muis is kapot,domme
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er hier nog wel een liggen, ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je weeral een andere vriendin?
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Deze kan helpen
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het een infrarood modelleke ... kuist de sensor dan eens en den onderkant van da ding.
Is het een trackball, of een waar nog nen bol inzit, bol eruit, eens opblinken, en sensoren kuisen, ... Zet uw computer af, trekt den draad eruit, steekt hem er terug in en zet uwe computer terug op. Als ze dan nog niet werkt, ... koopt u maar een nieuwe. of vraagt u een voor onder de kerstboom... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Langs de computerbeurs gaan , staan vaak bakken en dozen met werkende oude muizen die ze anders toch weggooien ...Voor nen appel en een ei hebde een zak vol...
('k Kocht die in den tijd met de kilo toen ik nog Battlefield speelde, 'k mepte die regelmatig kapot ![]() Ook van die simpel toetsenborden vind ge daar voor nen euro (Die beet ik al eens in twee als de server uitviel op ne slechte moment ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |