![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gedurende 3 jaar heeft mijn TomTom 720Go me goeie diensten bewezen.
De voornaamste taak voor me was als Ebook reader. Niet ideaal , maar wel bruikbaar. Alle boeken werden omgezet in txt files. Wat soms wel conflicten gaf, en altijd dat extra werk. Het GPS gedeelte was secundair. Maar bij langere ritten zorgde dat apparaat ook voor entertainment. Audioboeken. Ingesproken boeken. Sommigen als hoorspel, anderen als voorgelezen boeken. Helaas, de accu is versleten, ipv 3 uur lezen, is het nu maar 45 minuten en de aansluitingen zijn versleten. De laadstekker en de audio out doen moeilijk. Wat nu? Een nieuwe TomTom? Een combinatie van apparaten, waar de GPS maar 1 ding moet doen? Een Ebook reader, of een smartphone? Of een gedediceerde tablet PC type klein (8" of kleiner)
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mezelf gisteren een TomTom 1000 Go gekocht. Mijn vorige GPS was na 8 jaar flink aan vervanging toe. Zodra ik meer weet eens ik hem in actie heb, laat ik wel iets weten. Het betere eraan was de bluetooth connectie, zodat ik geen extra dingen nodig heb om handsfree te worden gebeld. Verder best groot scherm... de andere functies moet ik nog uitzoeken. Een GPS met een 8" scherm zou me dan weer onpraktisch lijken
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 15 december 2010 om 08:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik maak nog steeds gewoon gebuik van Google Maps en een printer om een kaartje af te drukken als ik ergens naartoe moet.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik ben dan ook het type vent dat durft toe te geven dat ie totaal verdwaald is. Hence, de GPS. Cue reacties als "GPS is voor jeanetten", e.d. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrouw had ook een TomTom
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Jazeker, wat is het verdikt over de TomTom 1000 Go?
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In alle geval, 'k heb dus een Point of View MobII 7" tablet gekregen.
Leuk en aardig. Maar tot nu toe nog geen E- of Audiobook aan de gang gekregen ermee. Dat Android besturingssysteem heeft wel zijn punten, maar net zoals met de vader ervan, Linux, kom ik er niet goed mee overeen. Als verwende computerleek die altijd al met Windows heeft gewerkt is het dus een ongelofelijk gepuzzel. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Android 2.1?
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verwend met Windows ? Allee, jong ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders dat ding kan toch via wifi t internet of netwerk op, ... maak een share op uwe pc en zie of de die share kunt openen. \\pcnaam\sharenaam is dan het pad, dat ge bvb in de browser van uw ipad kunt intikken, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.pointofview-online.com/club/FAQ_nl.html
Daar kunt ge alles vinden over drives mounten etc... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn vrouwtje heeft die gekocht bij Fotohall. Voor wat het belooft te kunnen, een koopje.
effe gaan snuffelen bij doe POV club.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen gps nodig. Het is overbodig.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor U misschien wel, en mijn vrouwtje en ik kunnen perfect zonder. We kunnen beiden kaartlezen. Maar een goed GPS systeem is een gemak.
Als ik mag kiezen, dan gebruik ik een GPS systeem voor de laatste 10% van een nieuwe bestemmingsrit. Die eerste 90% kan ik goed genoeg inschatten voor mezelf om de route-voorleesfunctie niet nodig te hebben.