Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 mei 2004, 08:43   #1
Master Yoda
Partijlid

Master Yoda's schermafbeelding

Standaard

Uit Het Laatste Nieuws van vandaag (28/05/2004) :

Een OCMW-raadslid van het Vlaams Blok heeft gisterochtend in Diest het hondje van zijn ex-vriendin proberen te wurgen. Johan Saenen had op straat ruzie met zijn ex-vriendin Rita Meubis, die hij zelfs bedreigde. Uiteindelijk koelde hij zijn woede op haar enkele maanden oude Maltezer. Saenen greep het dier naar de keel en volgens getuigen vermorzelde hij het. De hond ligt in coma. Het parker bevestigt dat Meubis klacht indiende wegens bedreigingen.

Na een drugsdealer, een moordenaar en een vrouwenmishandelaar nu dus ook een dierenbeul ! De ware aard van het Vlaams Blok wordt als maar duidelijker !
Oud 28 mei 2004, 08:46   #2
grossfaz
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Master Yoda
Uit Het Laatste Nieuws van vandaag (28/05/2004) :

Een OCMW-raadslid van het Vlaams Blok heeft gisterochtend in Diest het hondje van zijn ex-vriendin proberen te wurgen. Johan Saenen had op straat ruzie met zijn ex-vriendin Rita Meubis, die hij zelfs bedreigde. Uiteindelijk koelde hij zijn woede op haar enkele maanden oude Maltezer. Saenen greep het dier naar de keel en volgens getuigen vermorzelde hij het. De hond ligt in coma. Het parker bevestigt dat Meubis klacht indiende wegens bedreigingen.

Na een drugsdealer, een moordenaar en een vrouwenmishandelaar nu dus ook een dierenbeul ! De ware aard van het Vlaams Blok wordt als maar duidelijker !
hahahaha

is dit een grap of zo?
grossfaz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2004, 08:47   #3
Devi8
Vreemdeling

Standaard

De ware aard van de media, ja ...
Vraag me af wie hier achter zit.
Devi8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2004, 08:47   #4
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Je vraagt je echt af of de Blokkers het er nu écht voor doen om de laatste twee weken naar de verkiezingen hun partij zoveel mogelijk te bekladden, want de lijst van stommiteiten en brutaliteiten wordt wel érg lang zo.

Dat krijg je als je je personeel niet wat zorgvuldiger uitkiest natuurlijk...
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2004, 08:51   #5
grossfaz
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Je vraagt je echt af of de Blokkers het er nu écht voor doen om de laatste twee weken naar de verkiezingen hun partij zoveel mogelijk te bekladden, want de lijst van stommiteiten en brutaliteiten wordt wel érg lang zo.

Dat krijg je als je je personeel niet wat zorgvuldiger uitkiest natuurlijk...
een veel belangrijker vraag: hoe komt het dat dit in de media komt? Ik kan het mij wel voorstellen dat op de tienduizenden gemeenteraadsleden, OCMW-raadsleden, bestuursleden edm van alle politieke partijen er af en toe één in zijn privé-leven uit de bocht gaat.
Oud 28 mei 2004, 08:54   #6
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Ja, ik bedoel. Wie knijpt er nu niet af en toe een 'puppy' dood.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2004, 08:56   #7
Makkie
Lokaal Raadslid

Makkie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
een veel belangrijker vraag: hoe komt het dat dit in de media komt? Ik kan het mij wel voorstellen dat op de tienduizenden gemeenteraadsleden, OCMW-raadsleden, bestuursleden edm van alle politieke partijen er af en toe één in zijn privé-leven uit de bocht gaat.
Dat zal wel zijn, maar ik ken toch geen enkele partij waar moordenaars, drugdealers en vrouwenmishandelaars in dergelijke mate vertegenwoordigd zijn als het Blok. U lijkt in uw bericht te suggereren dat dit allemaal een hetze is tegen het Blok. Dat geloof je hopelijk zelf niet, anders is het wel en ziekelijk staaltje van negationisme. De feiten in Limburg, Sint Pauwels en Antwerpen zijn wel degelijk gebeurd en het is toch maar normaal dat dat in de media komt zeker.
Het verhaal van dat hondje is mij onbekend en lijkt me ook niet zo betrouwbaar. Misschien dat de auteur beter zijn bron vermelde of, indien het een grapje is, dit nu ook bekend maakt.
Oud 28 mei 2004, 09:00   #8
grossfaz
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Makkie
Citaat:
Dat zal wel zijn, maar ik ken toch geen enkele partij waar moordenaars, drugdealers en vrouwenmishandelaars in dergelijke mate vertegenwoordigd zijn als het Blok. U lijkt in uw bericht te suggereren dat dit allemaal een hetze is tegen het Blok. Dat geloof je hopelijk zelf niet, anders is het wel en ziekelijk staaltje van negationisme. De feiten in Limburg, Sint Pauwels en Antwerpen zijn wel degelijk gebeurd en het is toch maar normaal dat dat in de media komt zeker.
Het verhaal van dat hondje is mij onbekend en lijkt me ook niet zo betrouwbaar. Misschien dat de auteur beter zijn bron vermelde of, indien het een grapje is, dit nu ook bekend maakt.
natuurlijk, en vooral de dood van die persoon in dat café is echt te betreuren. Dat owv electorale motieven daar zo gebruik van werd gemaakt om het VB te schaden... degoutant.

Overigens, ik moet een pluim geven aan de VRT! Daar heeft men tenminste nog de deontologie (voor 1 keer dan toch) om te wachten tot het gerechtelijk onderzoek is gebeurd en er een uitspraak is gekomen ivm Rob Verreycken en zijn (ex-)vrouw. De Morgen: voorpaginanieuws. De wereld mocht vergaan, maar hun voorpagina stond wel vol over Rob Verreycken. Het strafste van al eigenlijk van de Morgen is dat men niet de gehele feiten vertelde... triestig dat die mensen geen enkele schaamte kennen.
Oud 28 mei 2004, 09:02   #9
Dilbert
Parlementsvoorzitter

Dilbert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uiteindelijk koelde hij zijn woede op haar enkele maanden oude Maltezer. Saenen greep het dier naar de keel en volgens getuigen vermorzelde hij het. De hond ligt in coma.
[size=6]Vermorzelen ???[/size]

Dat Forum begint hier echt grappig te worden.
Oud 28 mei 2004, 09:05   #10
Makkie
Lokaal Raadslid

Makkie's schermafbeelding

Standaard

De Morgen heeft wel degelijk geprobeerd Rob-klop zijn verhaal te laten doen, maar hij én de rest van het Blok weigerde pertinent. Lees best ook de laatste regels van een artikel.
En uitspraak doen of niet, het is gebeurd. Daar zijn getuigen van.
Hoe het ook gebeurd is en waarom. Het is niet goed te praten. Geweld, ook tegen een ex-partner, ook tegen dieren, tegen andermans eigendom,... kan niet.
Oud 28 mei 2004, 09:06   #11
De Garde
Europees Commissaris

De Garde's schermafbeelding

Standaard

Man bijt hond! Man bijt hond!
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2004, 09:07   #12
De Garde
Europees Commissaris

De Garde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Morgen heeft wel degelijk geprobeerd Rob-klop zijn verhaal te laten doen, maar hij én de rest van het Blok weigerde pertinent. Lees best ook de laatste regels van een artikel.
En uitspraak doen of niet, het is gebeurd. Daar zijn getuigen van.
Hoe het ook gebeurd is en waarom. Het is niet goed te praten. Geweld, ook tegen een ex-partner, ook tegen dieren, tegen andermans eigendom,... kan niet.
De vraag is alleen waarom 'De Morgen' zich zo nodig moest moeien in een incident waar men duidelijk maar een half verhaal van kon geven. Misschien dan beter niet of mag alles tegen een Blokker?
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2004, 09:13   #13
Master Yoda
Partijlid

Master Yoda's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Als u mijn bericht tegoei had gelezen had u zien staan dat dat bericht uit Het Laatste Nieuws van vandaag komt. Het is dus spijtig genoeg geen grap.
Oud 28 mei 2004, 09:14   #14
jules
Staatssecretaris

jules's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als u mijn bericht tegoei had gelezen had u zien staan dat dat bericht uit Het Laatste Nieuws van vandaag komt. Het is dus spijtig genoeg geen grap.
Maar heeft geen enkele politieke relevantie, en daarom stel ik voor dat deze topic gesloten wordt ...
jules is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2004, 09:21   #15
Storm
Partijlid

Standaard

Komt dit ook al in de krant met naam en al ?
Die kleurrijke criminelen plegen overvallen zonder dat we hun naam zien.

What's next ? Vlaams Blokker wandelt door het rood licht.
Vlaams blok lid spuwt op de openbare weg .
Storm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2004, 09:22   #16
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...

Minder criminaliteit in eigen rangen?

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2004, 09:24   #17
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde
De vraag is alleen waarom 'De Morgen' zich zo nodig moest moeien in een incident waar men duidelijk maar een half verhaal van kon geven. Misschien dan beter niet of mag alles tegen een Blokker?
Omdat één partij niet wil meewerken mag je een verhaal niet publiceren?
Wat een kromme logica! Als beide partijen de kans wordt geboden hun visie te geven en één weigert dat, dan vermeld je dat gewoon in het artikel, kan de lezer er mee doen wat ie wil.

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Citaat:
Oud 28 mei 2004, 09:26   #18
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Maltesekes knijpen is voor janetten

Nen echte vent EET maltesers! Elke avond eet ik er wel zo'n paar van.

http://www.astonshell.com/skins/themes/p/malteser.png
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2004, 09:28   #19
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Arme Vlaanderen.................
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2004, 09:29   #20
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Arme Vlaanderen.................
Arme ??? Idd... als ik uw tekst zo lees

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be