![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Reeds geruime tijd is men bezig om de “zwarte piet” aan de NVA te bezorgen.
Binnen enkele minuten start de betoging te Brussel om vlug een regering te bekomen. Als men aan de betogers zou vragen hoe die regering moet komen, verwacht ik antwoorden als - dit is het werk van de politiekers. Wij doen ons werk , zij moeten het hunne doen. - Er moet eindelijk eens een akkoord komen voor een grote staatshervorming, het volk wil dat Vanuit de hoek van de Franstalige betogers verwacht ik een ander antwoord. Reeds maanden zorgt de Waalse media voor een anti-NVA klimaat. Ik verwacht dan ook antwoorden als - de NVA moet meer toegeven of men moet een regering maken zonder de NVA. Ik vermoed dat de meerderheid aan betogers Franstalig zullen zijn Tot hier toe het recht op vrijmeningsuiting. Maar, bepaalde Waalse politici lopen reeds maanden op de toppen van hun tenen. Die zullen de betoging en de uitspraken tegen de NVA aangrijpen om een oproep te doen een regering te vormen zonder NVA . Na Vlaams belang nu ook NVA uitschakelen. Bart DWV loste reeds gisteren een schot voor de boeg in zijn nieuwjaarstoespraak.. Hij ( NVA ) vraagt duidelijkheid aan de andere 6 partijen of ze wel een regering willen me de NVA? Uitspraken van individuele Waalse politici adhv de betoging, kan de ideale zwarte piet zijn die de NVA kan doorgeven aan de Waalse partijen. Vandaar deze topic om de gebeurtenissen op te volgen