![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Ik hoop hier op wat tips van medeforummers.
Er staat mij waarschijnlijk een boete (of zelfs dagvaardiging voor politierechtbank) te wachten voor het doorrijden bij rood licht. In mijn geval is er geen intepretatie van de feiten mogelijk: ik ben NIET door het rood licht gereden, zelfs niet door het oranje. Ik stond aan te schuiven aan een druk kruispunt (waar een agent in het midden stond, die echter niet het verkeer regelde maar gewoon toezag) om rechts af te slaan. Het was nog groen toen ik de lichten passerde, maar ik moest stoppen voor de wagen voor mij omdat die voetgangers moet laten passeren (die overstaken terwijl het al rood voor hen was!!!). Toen ik dan doorreed, riep de agent mij toe dat ik door het rood was gereden. Het was te druk om te stoppen etc, maar ik zag hem in mijn spiegel zijn 'boekje' pakken. De vraag is nu wat mijn kansen zijn. Door het rood rijden betekent vaak politierechtbank en daar mag je gaan zeggen wat je wil, blijkbaar heb je daar altijd ongelijk. Ik voel me nogal gen*kt
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ge zult dus altijd gejost zijn ... afdokken en ni te veel tijd en negatieve energie insteken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dokken en zwijgen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() Als iemand iets te vertellen heeft dan ga ik er van uit dat hij oprecht is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Slotsom: shut up and pay.
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Bedankt. Ik ben niet van dat type dat zich altijd en overal verongelijkt voel. Als ik een boete krijg, ga ik er van uit dat dat terecht is (overdreven snelheid, verkeerd parkeren). Maar in dit geval deed ik niets verkeerd.
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() LOL! Ge had erbij moeten zijn. Voetgangers die voor zijn neus oversteken als het rood is.
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb eens zo'n bekeuring gehad, ik had dus flagrant door het rood gereden, en ze beschreven dat ik stond aan te schuiven om naar links te rijden. En ik heb hen gewoon de wet geciteerd dat zolang de groen pijl brandt (en die brandt inderdaad langer dan het rood licht) heb je het recht om aan te schuiven naar links.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 16 november 2010 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge daar niet mee akkoord gaat, wordt het politierechtbank, Typisch een geval van flikken die hun quotta moeten halen voor die dag. ik heb het ook eens meegemaakt, 2 sukkels van flikken die beweerden dat ik door het rood gereden was, daar waar ik gewoon door het groen reed toen het net op groen sprong, ... (ja ik geef toe, ik vertrek soms nogal sportief en heb vrij rappe reflexen als het op vertrekken aankomt " i feel the need, ... the need for speed... " Kortom ik vertrek dus, draai naar rechts, laat den turbo zijn werk gaan, check mijne spiegel, zie het buske van de flikken en stop met gas geven om net op 70 te stoppen, dus geen snelheidsovertreding of niks, ... Blauw lampen op, langs de kant, ... Gij reed door het rood mijnheer, niks van ik reed door het groen, een discussie komt op gang, met den dien met de meeste sterren en strepen, ... K zeg kijk ik vertrek misschien rap, maar het was wel degelijk groen, Ja ge moogt zo rap niet vertrekken, ... ik kijk zo eens, van meende dat nu... kom die zijne collega begon in te zien dat ze dat daar gingen verliezen, ze hadden dan nog pech dat mijn papieren in orde waren ook, enz... en op snelheid konden ze mij ook al niet pakken... Kom ze besloten toch maar hun boekske weg te steken en verder te rijden, om iemand anders te gaan pesten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() dat kan zijn, maar den tijd die ge kwijt zijt met polrechtbank kost u meer dan de boete, en dan de zever nog ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |