![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar worden de Franstaligen heel boos als je durft te zeggen wat er gebeurd in dit land. Ook het feit dat zijn kiezers verhuizen naar een kiesdistrict waar hij niet mag en kan opkomen en waar zijn zusterpartij verwaarloosbaar is, zal EDR niet goed bekomen zijn. Als Vlaming mag je duidelijk enkel maar ja knikken en betalen, maar niet verwijzen naar de fouten van de Waalse en Brusselse politici in hun beleid en houding. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De helft bezet door doorlopend zatte Waalse en Brusselse OCMW-ers, die geen Nederlands willen leren. En die niet sterven aan levercirrose. Zodat ik al meer dan vijf jaar op de wachtlijst blijf blinken. Ik ga dan maar expatriëren. Vlaanderen duwt zijn zonen buiten. Laatst gewijzigd door eno2 : 31 december 2010 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() en terecht;
als ze rijk zijn mogen ze alles, maar owee wie geen geld heeft..die zijn nergens gewenst. en ondertussen maar uitbuiten