![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() 'Het is vanaf nu verboden om niet-Iraanse gerechten te bereiden in Iraanse kookprogramma's', zegt Ali Darabi, het hoofd van de Iraanse staatstelevisie aan Aftabnews. De maatregel wordt ingevoerd om de invloed van het westen terug te dringen.
Kookprogramma's zijn heel populair in Iran. Elke dag kon je in meerdere shows zowel binnen- als buitenlandse gerechten bereid zien worden door topchefs. Maar nu dus niet meer. http://www.nieuwsblad.be/article/det...&kanaalid=1415 Wat vinden jullie hiervan? Goed idee of slecht idee? Hier ook zoiets invoeren of moet de opgelegde liefde voor vreemde zaken zoals meestal van 1 kant komen?
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moesten wij zoiets invoeren, je zou eens wat horen.
Censuur, racisme, fascisme, bekrompenheid, verzuring, en ga zo maar door. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Zelf begrijp ik het standpunt van Iran wel. Die willen hun eigenheid behouden en daar hebben ze alle recht op.
Daarom zou ik er niks op tegen hebben als ze bij ons ook zo'n maatregel zouden invoeren. En volgens mij helpt dat nog met de integratie ook. Want dat weekt immigranten los uit hun oorspronkelijke cultuur en helpt ze te integreren in de onze.
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Dat Piet Huysentruyt in Iran niet op de buis komt weet iedereen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is dus oké dat Iran zijn eigenheid wil behouden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Het is hoog tijd dat het volk daar die rechtse regering omverwerpt met of zonder piet huysentruyt. http://www.newchannel.tv/englishTV/ Laatst gewijzigd door Wisord : 7 februari 2011 om 21:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kinderachtig, heel kinderachtig.
![]() |
![]() |
#9 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En vergis je niet. Qua eten ben ik best wel multicultureel ingesteld, maar ik heb er geen kookprogramma's voor op tv nodig. Ik maak gerechten van over de hele wereld klaar, behalve als er geitenvlees in zit. Of schapenvlees. Want dat vind ik gewoon niet te vreten.
![]() |
![]() |
#10 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik deel mijn mening met Alboreto, zo'n maatregel is echt kinderachtig. En daarbovenop beperkt het ook de vrijheid.
![]() |