![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Banneling
|
zowel voor nieuwkomers als voor oudkomers.
a) akkoord b) niet akkoord c) geen mening |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is de hoogste tijd dat een inburgeringscursus zowel voor oud als voor nieuwkomers verplicht wordt gesteld, inclusief een examen.
Vermits mensen er zelf voor gekozen hebben naar hier te komen (of nieuwe vers van de geit bruidjes en -gommen binnen te halen) moet deze inburgeringscursus ook zelf gefinancierd worden, niet op kosten van de belgische belastingbetalers.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Europees Commissaris
|
Dus ook verplicht voor oudkomers... (dus ook voor ""moffen"-kindjes"? en alle ander flamingantisch gebroed...)
Tss, zou je niet eens eerst maken dat ze de mogelijkheid hebben zich in te burgeren... Maak eerst dat ze een degelijke job hebben en bestaanszekerheid, voor je ze gaat verweiten dat ze niet kunnen inburgeren!!! Zeg, waarom doen we geen nationale iq-test, en sturen we gewoon iedereen onder de 96 punten naar Berendonck???
|
|
|
#4 |
|
Banneling
|
Niet akkoord, het lot van de vreemdeling moet volledig in onze handen gelegd worden.
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Banneling
|
Citaat:
verwijten Ik stel vast dat je voorstander bent van een specifieke vorm van deportatie. Of hoe multikullies zich steeds meer gaan profileren als politiek correcte nazi's |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Mijn allochtone vrouw heeft haar geit in Georgië gelaten, is dokter in de geneeskunde en chemie en is tolk Nederlands/Georgisch. Zij heeft op kosten van de Belgische staat hier Nederlands gestudeerd, leidt een migrantenorganisatie om nieuwkomers te helpen integreren. Dit maar om één van je duizenden vooroordelen en veralgemeningen te counteren.
|
|
|
|
#7 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#8 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#9 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
(Anders had ik wel gezegd dat ik ze naar Antartica zou sturen
|
|
|
|
#10 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik weet niet wie je vrouw betaalt, maar voor mijn part mogen die georgische nieuwkomers haar best een financiele bijdrage leveren voor de inspanning die ze doet. Ik zie niet in waarom IK dat zou moeten doen. Indien ik uit eigen beweging hottentots wil gaan leren moet ik dat ook zelf ophoesten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#12 | ||
|
|
Citaat:
Ps: haal die geit eens uit je hoofd want dat komt anders nooit goed met je
|
|
|
|
#13 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
och maar van mij mag iedereen gewoon mee in de klas gaan zitten. ik heb er enkel een probleem mee dat voor elke vreemdeling die hier binnengeraakt op MIJN KOSTEN extra lessen moeten worden gegeven.
Vermits je blijkbaar geen grote interesse hebt in het hottentots, denk je dat ik GRATIS lessen Georgisch zal aangeboden krijgen? Of vind je het niet meer dan normaal dat ik zelf voor die kosten zal opdraaien indien ik het in mijn hoofd krijg om georgische kruiswoordraadsels te gaan oplossen?
|
|
|
|
|
#14 |
|
Banneling
|
Een beetje oppassen met die buitenlandse diploma's, vooral die uit de vroegere SU.
Het diploma van dokter in de SU komt ongeveer overeen met een A2 verpleegkunde hier. Zo ken ik een Kyrgizische die burgerlijk ingenieur is, maar hier als poestvrouw wordt tewerkgesteld, omdat uit testen bij VDAB bleek dat ze nauwelijk een Belgisch niveau A2 haalde. |
|
|
|