Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 januari 2011, 19:59   #1
Dolma
Vreemdeling

Standaard 1900-2011 Belgie en godsdienst en levenswijze

Wij oude hippies zijn de kinderen van onze ouders. Onze ouders haalden vreemden binnen om te werken(koolmijn en zo). Eerst waren het spanjaarden en italianen maar dan opeens arabisch. Ik heb geweten dat die op tapijten zaten dus geen fauteuil, en de vod van de wc voorde afwas bezigden. We hebben hen alles meoten leren tot naaien toe van hun gordiijnen.

Wij leven toch op onze manier n'est-ce pas. Nu in Brussel is't niet meer leefbaar. Hoevele mensen in de vlaanderen zijn geen vrijgezel????velen zeker. Heeft zo een islammens(zie reportage eind 2010 over berbers die door de marokanen gewoon afgechoten worden door wegwam door), dat gebrainwashed is dat vrouwen alleen mogen vogelen en de keuken doen(en wij belgen doen alles en leren alles. Dames leren knutselen, bricolleren) en wij hebben samenwonen, latrelaties, enz....dus zo een vrouw mag niks anders doen...het recht om ons dus voor putte uit te maken, dat we geen man kunnen vinden(of vrouw), en altijd komen vrouwenpraten over ach ik kan geen ammoniak verdragen of eau de javel, of zo....of opmerkingen over verven tapisseren. Ze kunnen het niet leren want ze mogen niet. Als ze iets studeerden mogen ze het NIET uitoefenen: advocaat enz.

Wij zijn dus une vieille, qui n'a personne trouvé ...et een hoop meer. Dus wij zijn hoeren. Ook al leven wij deftig dan hoort dat niet. Een man meot je altijd overkoepelen. Dus alleenstaande dames....

Altijd da tmanierke van doen ook:
ik vermijd ze. ben er niet. Opeens en deurbel van je ne te voie pas! en je mag geen ammoniak bezigen....dus er zit weeral een bedoeling achter van vrouwengepraat op hun manier. Die is gewoon niet graag alleen. Keuken zitten, eten maken en zoals mijn ouders en hun generatie zeggen het kindergeld opdoen. Werken zeker niet.

vrijgezellen zijn dus echt veroordeeld tot het noordkwartier werken.

Moeten wij ons laten doen belgen...vlamingen....laten wij brussel verfransen en bendes jeugd daders gevaarlijke zone dus, maken?

IK zag een reportage einde 2010 dat de marokanen de berbers afschieten. Ze zijn dus gevlucht via marokko naar frankrijk zeker en dan belgie en daar een mag ziek zijn ech belg gekaperd....zo zijn ze ergens gevestigd.

Dan komt die me zeggen hoe ik moet leven. Ook hoe jullie moeten leven! Die zijn gebrainwashed. Ik heb dus de minister van justitie even gevraagd wat te doen??? Ze vermjden is niet te doen want ze zoekt contact...als ik slaap gaat ze de knop van het licht op de gang stuk kloppen ipv te drukken. Vuilnisbakken goooit ze uit het kotje vna haar, tegen mijn muur. IK reageer niet. Dus moest ze bellen ech. Heb gezegd weg te gaan als ze zich niet kan aanpassen! Bij mij moet ze niet zijn.

Brussel is een gevaarlijke zone. Zoals een buur zei wij islam moeten zich niet aanpassen aan jullie. Niet alle vreemden zijn slecht ech. Mijn beenhouwer noemt het een slechte vrouw. IK zit ermee mezelf niet te kunnen zijn en belgich te leven.

Wat zouden jullie doen? Wens het jullie niet toe! Kav en zo is verboden!
Dolma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2011, 20:05   #2
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Brussel dus.

Zie ook deze topic: Brussel: populatie boven de tachtig bijna uitsluitend Belgisch
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be