![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Beste mensen
Wat denken jullie? Herrinner jullie toen Ikea spotgoedkope steaks met frietjes had verkocht waardoor de Boerebond en de veemaffia daartegen protesteerde http://www.demorgen.be/dm/nl/996/Eco...bij-IKEA.dhtml Ik denk dat de overheid in die richting moet zoeken We weten tot wat de vee-maffia in staat is Gegroet Moor |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Ikea is een topbedrijf en dit zorgt voor heel veel wrevel en jaloezi
De Ikea wilt een goeie steak verkopen aan een goeie prijs, persoonlijk denk ik dat iemand zo wraak wilt nemen Wie heeft er trouwen Van Noppen vermoord "de veemaffia" toch? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Tsja...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() de vee-maffia, gebruikten die ook geen drugs?
Moet dat ook miet gelegaliseerd worden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De groeihormonen, de antibiotica, de vet-spieromzetters etc etc. Genoeg "drugs" in de veehandel hoor.