![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Onslag van P . De Wael ? | |||
Ja ,hij is mede verantwoordelijk voor deze blunder |
![]() ![]() ![]() |
14 | 40,00% |
Neen ,hij heeft hiermee niets te zien |
![]() ![]() ![]() |
21 | 60,00% |
Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De Twee ontsnapte gevangenen zijn weer een mooi voorbeeld van hoe onbekwaam de vld ministers wel zijn .
Dit is op de kap van mr -De Wael P . Zou deze man niet beter aftreden ,de gevangenen werden bewaakt door de kolder brigade . |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() ten eerste zijn je opties al bij voorbaat gekleurd want ik kan niet akkoord gaan met beide keuzemogelijkheden. Hij kan niet rechtstreeks verantwoordelijk gesteld worden voor elke fout die een agent maakt. Hij heeft wel de plicht de zaak uit te zoeken en de nodige maatregelen te nemen om dit in de toekomst te vermijden.
Je moet de mensen niet bepaalde keuzes opdringen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Als ge 9 man bij 2 verdachten plaatst, dan kan je toch wel vermoeden dat dat voldoende gaat zijn, ik zie dus niet in waarom het zijn fout is, moesten de getallen omgedraaid zijn, dan weer wel natuurlijk.
![]() |
#5 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() Als ik me niet vergis is de minister toen zelf opgestapt, hetgeen ik eerder een laffe daad vind dan iets anders. Als één van jouw mensen een fout maakt, bol je het af?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Straffer nog ,De wael probeert de schuld naar Onkelinckx te schuiven ,de laffaard!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Uw punt was? Dat anderen wel opgestapt zijn? Dat vond ik indertijd ook nogal bij het haar gegrepen. Waar probeert Dewael Onckelinx in de wind te zetten? Link graag ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Kan hij dit niet bekomen MOET hij opstappen ,wegens ONBEKWAAM!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Vreemdeling
|
![]() inderdaad, bij Samira schortte er duidelijk iets aan de procedure hetgeen de verantwoordelijkheid van de minister is. Als er negen agenten twee Albanezen bewaken, kan je de ontsnapping toch moeilijk aan de procedure wijten.
Ik vind het eerder bedenkelijk dat men er blijkbaar vanuit is gegaan dat er negen agenten nodig zouden zijn. Ik zou aannemen dat minstens vijf van hen toch beter andere dingen hadden kunnen doen, maar dat kunnen we nu van alle negen zeggen natuurlijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vind het gewoon belachelijk dat ministers op moeten stappen voor fouten van smurfkes, van eender welke overheidswerknemer eigenlijk.
Mijn baas of personeelsverantwoordelijke stapt ook niet op als ik een fout zou maken, en dat is normaal, dus waaorm zou een minister dat wel moeten doen? Het feit dat er 9 smurfen bij waren, getuigt al van de goede wil en verstandhouding over de bekwaamheid van de blauwe mannetjes, meer kan je toch niet verwachten. ![]()
![]() |
#19 |
Vreemdeling
|
![]() Ik wil het proces van die agenten niet maken maar een schorsing lijkt me wel het minimum. Het gaat hier toch niet om winkeldieven of graffitispuiters.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het zijn de verantwoordelijke politieker die moeten zorgen dat er disipline en tucht heerst bij de politie !! DAT IS HUN TAAK ! Er moet toch iemand zijn die toe ziet op de opdrachten en taken van de politie ,als 7 van de 9 politiemensen lekker warm in de kazerne kruipen ,en 2 andere slapen in een andere celwagen ...dan schort er toch iets in de leidinggeving van de politie ,niet ? |
|
![]() |
![]() |