![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alain Soral stelt dat niet de islam niet verantwoordelijk is voor de ontvolking van de Kerken, maar zelfs eerder een bondgenoot is in de strijd tegen het Satanistisch Imperium:
http://www.dailymotion.com/video/xg6...ews#from=embed Laatst gewijzigd door Kallikles : 3 januari 2011 om 15:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Een extreme communist die plots verandert in een extreemrechtse volksnationalist kan je toch onmogelijk au sérieux nemen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Satanisch imperium LOL !!! Kon zo de titel zijn van een goedkope B-film.
Wie is trouwens die nieuwe "messias", Alain Soral ???
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 3 januari 2011 om 18:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat de RKK betreft, nog steeds volgens Soral, deze de plaats teruggeven die ze vroeger bekleedde, is de enige eerlijke manier om de opkomst van de islam tegen te gaan. Want de islam boekt succes bij mensen die god zoeken, maar die niet langer vinden bij de katolieke kerk. De islam neemt gewoon een vrijgekomen plaats in. Het is wel een rare snuiter, die Soral, maar hij heeft wel dikwijls interessante voorstellen en ideeën. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementslid
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.egaliteetreconciliation.fr/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Vreemdeling
|
![]() Waarom zou de islam de oorzaak zijn van het leeglopen van de kerken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Of ook: hoe schrijf ik een intelligent ogend boek dat compleet onleesbaar is.
Ik heb daar capita selecta uit gelezen. Zoiets kan je onmogelijk serieus nemen. Ik snap niet dat dit - volgens sommigen althans - een standaardwerk is. Al moet ik zeggen, ik ga wel akkoord met een aantal punten die ze onderschrijven, maar door het ontzettend overdreven academisch taaltje lijkt er meer in te staan dan uiteindelijk het geval is. Maar ja, de informatiemaatschappij biedt inderdaad een uitweg. Edit: ik ben even verward, het kan zijn dat ik verwar met een ander boek van Negri. Ik denk van niet; ik zou het eens moeten opzoeken maar daar heb ik geen tijd voor.
Tout va bien. Laatst gewijzigd door Pølle : 7 januari 2011 om 06:04. |
![]() |
![]() |