![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Stel dat er een teletijdmachine bestond.
Naar welke periode zou jij dan terug in de geschiedenis willen gaan, om te controleren of die correct op geschreven is? Mijn eerste gedachte was toch wel de geboorte, het overlijden en vooral de verrijzenis van Jezus. Of hoe de vork nu correct in steel zit, na meer dan 2000 jaar Christelijke Godsdienst. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1830 natuurlijk. Om te zien hoe het nu echt zat met die Belgische euh... 'volksopstand'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg Prof, ik stel voor om erbij te vermelden dat er, wanneer je terugreist in de tijd, ginds NIET ingegrepen wordt om de loop van de geschiedenis te wijzigen, okee?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met vermelding van heel den uitleg over wat je zou veranderen en waarom. En nu gij weer.
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ik vrees dat het hier binnen de kortste keren vol gaat staan met posts in de trant van 'ik wil terugkeren naar 1933 om te verhinderen dat Hitler aan de macht komt' of 'ik wil terugkeren naar 622 om de opmars van de Islam ongedaan te maken' en dit hele topic meteen om zeep te helpen. Snap je?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In het Terminator model kan ik terugreizen om jouw moeder te vermoorden waardoor jij nooit hebt bestaan = paradox |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Ik zou weleens terug willen keren naar de middeleeuwen om te zien hoe het er toen aan toe ging.
Maar ook naar de tijd waar de natuur nog niet kapot was en men nog kon genieten van gezonde lucht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vergeet uw penicilline vooral niet. Dat is trouwens wat ik zou doen. Net voor de uitvinder er op komt, zijn uitvinding patenteren = KATSJINGGGGGGG Laatst gewijzigd door Caligula : 4 januari 2011 om 19:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zou graag terugreizen naar de Victoriaanse tijd. De statige herenhuizen, de damesmode van toen, zo met die corsetten waarvan ge een zandloperfiguur kreeg. Ook de overvloed, de decadentie bij de rijken; de rijkelijke buffetten voorzien van een overvloed aan wildschotels, overgoten door de heerlijkste sauzen...Maar dan wel als rijke welteverstaan. (ocharme het werkvolk toen).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Gewoon eens toetsen, in hoeverre we de geschiedenis boekjes moeten geloven. Dat zou al een hele stap vooruit zijn voor de toekomst. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zou graag eens willen kijken in de 17e eeuw maar dan wel met medeneming van de 'gadgets' van nu: aansteker, navigatiesysteem enzovoort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Naar de tijd dat keizers en pausen over Europa heersten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Staatssecretaris
|
![]() Als je iets mag aanpassen: dan zou ik de koran wat gaan aanpassen.
Als toerist: oude griekenland of egypte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Caligula : 4 januari 2011 om 19:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Ik zou eventueel een 2000 jaar teruggaan, om voor eens en altijd te weten in hoeverre Jezus echt bestaan heeft.
Het zou best kunnen dat ik daar niemand aantref hoor. In dat geval kan ik altijd zelf Jezus spelen, met mijn charisma mag dat geen probleem zijn. Spijtig dat ik mijn Aramees ietwat verwaarloosd heb. Een andere mogelijkheid is om het Jura-tijdperk te bezoeken. Het lijkt me interessant om een fotoreportage te maken over de toenmalige fauna en flora. Vooral enkele close-ups van een aanstormende T-rex zullen indruk maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() DE vraag is, op wie die indruk gaan maken. Ik schat nl je overlevingskansen na zo'n aanval op 0,00%.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Eender waar en wanneer er slavernij was. Het moet heerlijk zijn om een paar slaven te bezitten.
Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 4 januari 2011 om 20:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Oogcontact d.m.v. een starende, ijskoude blik is cruciaal. Eén keer de T. Rex mij dan als zijn meerdere erkend heeft, kan ik hem probleemloos berijden waarheen ik maar wil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |