![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Als de Franstaligen de zevende dag hebben gevolgd , moeten ze nu toch wel doorhebben dat , buiten de mensen die er niets van snappen, de anderen een ingrijpende eerlijke staatshervorming wensen ! Ik vond voor een keer dat de VRT een goede vertegenwoordiging van de Vlamingen had gekozen. Of ze dit bewust deden , is een andere vraag.
Als je als Vlaming mise au point hebt gevolgd, kom je tot de vaststelling dat de franstaligen over een "eerlijke" staatshervorming zelfs niet willen horen!! Ik ben geschrokken van de haat van Nollet (ecolo).Die droop van zijn gezicht af. Eyskens, Defoort, Gatz en Tobback waren de Vlamingen van dienst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eyskens wordt met de dag zieliger. Hij zit daar dingen te verkondigen over CD&V waarvan iedereen weet dat dit niet klopt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Heeft iemand een link naar dat fragment van mise au point?
Het debat in de zevende dag was erg interessant. Het verbaasde me overigens dat de VRT wederom Vic van Aelst had uitgenodigd, die overigens gretig bijval vond bij Jan Verheyen. Die mannen hebben het begrepen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() http://www.rtbf.be/video/v_mise-au-p...&category=info
__________________ |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() http://www.brusselnieuws.be/artikel/...en-als-vlaming Laatst gewijzigd door Kims : 10 januari 2011 om 04:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommige politici zouden beter op pensioen gaan en niet meer terug keren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het valt mij op dat zelf Patrick Dewael het op zijn heupen krijgt van het communautair gezeik. Het is ver gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
de opmerking over "ne pas être solidaire" vond ik waanzinnig ! mijnheer nollet, de Vlamingen zijn al decennia SOLIDAIR met uw franstaligen, zonder de transfers van Vlaams belastinggeld zou Wallonië wss geeneens de lonen van u en al die franstalige politici kunnen betalen !! ![]() nu goed, meer van dat en de NVA heeft de volgende keer de absolute meerderheid in Vlaanderen. en nu maar hopen dat nieuwe ondderhandelingen eerder worden gestart op basis van "wat willen we federaal nog samen doen" ipv wat gaan we eruit halen...
Laatst gewijzigd door roodhaar : 10 januari 2011 om 11:48. |
||
![]() |
![]() |