![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Stel dus dat het Vlaams Blok aan de macht komt met een ruime meerderheid zodat ze vrij spel hebben. Wat zal er dan gebeuren volgens jullie?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vlaamse onafhankelijk. Eindelijk!
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Partijlid
|
Vlaanderen geraakt geisoleerd in Europa?
Jo Vally nr1? Gevangenissen leeg, ziekenhuizen vol? Burgeroorlog? West vlamingen worden verplicht vlaams te leren? Limburgers worden de nieuwe boeman? Vlaanderen Barst? Antwerpen onafhankelijk? I don't know, but it will never happen so why ask?
![]() 'We leven al jaren in een multiculturele maatschappij. Antwerpen is één van die steden met de meeste multiculturele invloeden. Anders had je nooit zo'n grote groeiende economie, haven en nieuwe trendzettende stad gehad' -Jurgen Verstrepen- |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Banneling
|
Wat meer politie op straat, een ethisch-conservatieve wetgeving, een onafhankelijk Vlaanderen, minder belastingen, directe democratie, veel meer uitwijzingen van criminele vreemdelingen en illegalen, kuis in bepaalde sectoren van de overheid inzake personeel en inzake inhoud (eindtermen in het onderwijs bijv.) maar niet veel meer dan dat. Er zou zeker geen dictatoriale éénpartijstaat gevestigd worden of zo... Ik denk grotendeels te vergelijken met wat FN-burgemeester Bompard doet in het Franse Orange mits een paar uitzonderingen (waar een burgemeester geen greep op heeft maar een regering wel, inzake uitwijzingen en toevloed van vreemdelingen bijv.)
In feite niks waar links echt zou moeten van wakker liggen... Jammergenoeg... |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Geraakten de Baltische republieken van Europa geïsoleerd toen zij hun onafhankelijkheid uitroepen? |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor de volledigheid: ik ben West-Vlaming. |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#10 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#11 | ||
|
Partijlid
|
Citaat:
![]() 'We leven al jaren in een multiculturele maatschappij. Antwerpen is één van die steden met de meeste multiculturele invloeden. Anders had je nooit zo'n grote groeiende economie, haven en nieuwe trendzettende stad gehad' -Jurgen Verstrepen- |
||
|
|
|
|
|
#12 | ||
|
Partijlid
|
Citaat:
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Minister
|
Eerlijkheid inzake berichtgeving. Hogere belasting in crisis is aanvaardbaar, bedrog niet!
Migrantenprobleem bij de wortel aanpakken. Criminele vreemdelingen uitwijzen. Meer plaats in de gevangenissen en dus minder nieuwe nodig. bespaart weeral geld. Eerst federale bevoegdheden veroveren, langzaamaan toewerken naar onafhankelijkheid. Ik ben geen fanaticus/idealist die het van vandaag op morgen ziet gebeuren. Traag maar zeker komen we er. Grote miserie die "ideeënpikkers" van politiehervorming gemaakt hebben opkuisen, systeem stroomlijnen en herstructureren zodat onze politie niet meer 2 uur moet typen voor elk uur op straat.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
|
|
|
|
#14 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Minister-President
|
- De AEL/MDP en FDF wordt veroordeeld voor racisme.
- Stemrecht voor migranten wordt afgeschaft. Stemplicht wordt stemrecht en stemrecht is enkel gegund aan wie Nederlands spreekt. - De staatsschuld wordt gesplitst, net zoals België - Grote en kleine infrastructuurwerken voor werkverschaffing. - Afschaffing van werkloosheidsvergoeding langer dan één jaar. ... we zien wel !
|
|
|
#16 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zie geen verband tussen een onafhankelijk Vlaanderen en het oprakelen van Duits verleden. |
|
|
|
|
|
|
#17 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hoeveel jaar moet ge in Nederland wonen om de nationaliteit te kunnen aanvragen ? Ik heb die inburgeringscursus aant begin wel nooit gedaan (heb dus serieus een oproep gekregen....om de nederlandse taal en gewoonten te leren kennen :s) |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Partijlid
|
De vogels kunnen dan spreken en alle konijnen leggen een ei?
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|