![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Parlementslid
|
![]() Mooi om dit te kunnen horen. Je hoort ze elk hun uitleg geven over waarom ze weggingen en een aantal vragen stellen. Zeker de man die op 2:27 verschijnt, die legt het mooi uit.
http://www.youtube.com/watch?v=B1a3J3LQhUs Wie kan iets anders commenten dan dingen die neerkomen op "ze snappen het niet" of "ongelovige honden"?
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
moge god iedereen leiden op het pad dat ze voor hem gekozen heeft. voor jou jouw weg, voor mij de mijne. wie ben ik om de keuzes van iemand anders te beoordelen? er is geen dwang in de religie. wie niemand anders schade berokkent moet alle vrijheid krijgen. vrede, redwasp
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vrede!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() joodse propaganda
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Goh, nooit geweten dat de koran joodse propaganda was.
Dank u voor deze verheffende en inzichtverschaffende bijdrage. Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 17 januari 2011 om 20:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik denk dat een wereld zonder religie een utopie is. Maar een utopie die het waard is om na te streven. Samenleven moet gebaseerd zijn op redelijke regels, en mensen moeten hun leven leiden op basis van wat zij aanvoelen dat goed is. Religie is veel te irrationeel en veel te statisch.
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat zijn redelijke regels? Wie bepaalt ze? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit vind ik een zeer redelijke regel: http://nl.wikipedia.org/wiki/Gulden_regel_(leefregel)
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 17 januari 2011 om 23:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() @Inno
Wat is Katholicisme? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Vreemdeling
|
![]() Hoe kan een godsdienst evoluren, wanneer de basis is vastgelegd in een boek dat is ingefluisterd door god de almachtige en alwetende. Men kan dingen negeren, anders interpreteren maar dan verwerp je de god van je heilig schrift. Mensen halen uit een heilig schrift wat ze willen horen, wat ze willen geloven en projecteren dan een beeld van god dat in vele gevallen niets met de god van hun heilig schrift te maken heeft. Het feit is dat wat leonard verkondigd aangaande een aantal gevoelige topics exact is wat de bijbel verkondigd. De God van eender welk geschrift is nu eenmaal immoreel. Sterker nog uw moraal, mijn moraal, ons moraal stijgt zoveel malen hoger dan het moraal van God en dat is hetgeen deze moedige mensen uit de video zeer goed hebben begrepen. Een echte seculaire samenleving niet alleen in ons land maar wereldwijd is belangrijker dan een evolutie van eender welke godsdienst of kerkinstelling. Niemand zit te wachten op Jezus v8.0.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Klopt dit?
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#16 |
Vreemdeling
|
![]() Voor enige weken hoorde ik zeggen in een kerk dat moslims die niet zo gewelddadig zijn christen worden omdat dat toch vredelievender is. Sommige vna hen zijn niet geneigd tot die harde trend. Dat deed me toch plezier. Maar mensen ze moeten zwijgen of ook in België worden ze vermoord. Ja door hun eigen klangenoten: voorbeeld schaarbeek sint joost waar ze in groep leven. Ze vormen jeugdgroepen en blijven erin. ...als je nu een goede jongen bent en niet gewelddadig...is dat toch goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Vreemdeling
|
![]() 420yeahbaby
ik zie uw tekst half herbegin eens |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Suqar, je moet afstappen van de denkwijze 'het Westen vs de Islam'. Deze zijn geen tegenpolen.
![]() |
#20 | ||
|
![]() Citaat:
De enige reactie die ik in deze draad geplaatst heb was er één voor een forummer bestemd waarvan ik zn tekst niet begrijp; zn tekst is nogal warrig en onduidelijk. Voor de rest kunnen dit soort discussies me gesloten worden. Ik heb wel wat beters te doen dan bange Vlamingen gerust te stellen hoor. Verklaar u nader, Snerror. Hoezo, de islam en het westen zijn geen tegenpolen? ![]()
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 18 januari 2011 om 20:08. |
||
![]() |
![]() |