![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Hoe verpats je een krot dat je zelf hebt aangekocht voor 7 miljoen frank voor een veelvoud van de aankoopprijs? En hoe laat je de belastingbetaler daarvoor opdraaien? Het antwoord vind je bij de Antwerpse SP.a!
Omdat de SP.a na de Agusta-boetes in de financiële problemen zit, heeft de SP.a het voormalige SP-secretariaat in de Everaertsstraat 105 te Antwerpen, dat het zelf aankocht voor 7 miljoen frank, voor maar liefst 27 miljoen frank laten aankopen door het stadsbestuur met daarin… de SP.a Patrick Janssens keurde persoonlijk de aankoop goed, de SP.a realiseerde daardoor een winstmarge van 267%, voor de aankoop werd geld gebruikt dat eigenlijk bestemd is voor kansarme wijken. Tot op vandaag blijven SP en stadsbestuur de aankoop verdedigen met de stelling dat het pand ‘in goede staat’ is. Twee gemeenteraadsleden van het Vlaams Blok hebben gebruik gemaakt van hun bezoekrecht als gemeenteraadslid, het pand bezocht en foto’s gemaakt. Vanaf vandaag wordt dan ook een ‘virtuele opendeurdag’ georganiseerd bij de SP.a, waarbij elke internetgebruiker het gebouw kan ‘betreden’ en volgende zaken kan bewonderen: - loshangende electriciteitskabels; - opengebroken valse plafonds; - vochtinsijpeling op tal van plaatsen; - deuren zonder vloer erachter (!); - loshangende en gescheurde asbestbuizen, wat levensgevaarlijk is. De virtuele opendeurdag gaat door op http://www.vlaamsblokantwerpen.org/p...03-12-12.shtml Iedereen welkom |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tja, er moeten nog een paar karweitjes aan opgeknapt worden, so what?
"Vlaams Blok-gemeenteraadslid Rob Verreycken maakte deze foto's en zal van het stadsbestuur eisen dat de aankoop ongedaan wordt gemaakt." ... of anders klopt hij erop zeker?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Zebiet zijde weer aant bleite da ze iets over de janette zeggen |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Wel al een erg oude zaak hé...
|
|
|
#5 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Trouwens in de operatie beschadiging Vlaams Blok ,worden ook feiten van zelfs 10 a 12 jaar geleden gebruikt! |
|
|
|
|
|
|
#6 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Burger
|
Opletten voor te vlugge conclussies !!! Rob was er bij ! Wie weet heeft hij zelf nit het interieur van het gebouw 'aangepakt' !
|
|
|
#8 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#9 | ||
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Als je daarbij dan weet da de spasten niet anders gedaan hebben dan fraude en oplichting ....moet je al (bewust) naief zijn denk ik ! En dan een pand in zo'n staat hahahahaha ,ik denk dat géén enkele makelaar daar zo'n zotte prijs voor neerteld . Maar ja "wat baten kaars en bril ,dat den uil niet zien wil " |
||
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Argumenten en tegenargumenten,zijn jullie allemaal advocaten en rechters,of zit ge hier alleen om jullie frustraties af te reageren. Mijn oordeel: de hardste roepers voor en de hardste roepers tegen zijn waarschijnlijk de domsten,de slimsten die wachten af. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Burgemeester
|
Typisch. Er worden enkele threads geopend over Rob Vereycken die z'n vrouw op straat aftroeft met de kinderen as publiek en direct moet de SP.a het bekopen. van dit lasterverhaal kan ik enkel zeggen dat er in het gebouw al veel opknapwerken gebeurd zijn sinds dat de SP.a het aangekocht had. Er is trouwens ook een schattingsrapport gebruikt van 2 onafhankelijke schatters. Er is ook een schatter aangesteld door Dhr. Dewinter zelf maar toen die zijn bedrag hoger uitviel dan dat van de uiteindelijke verkoop werd dat angstvallig stilgehouden. Alez ja, campagne moddergooien gaat blijkbaar verder. Jullie doen maar!
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Burgemeester
|
[quote="benji"]
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#13 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#14 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
||
|
|
|
|
|
#15 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#16 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Banneling
|
Het moet wel héél erg gesteld zijn met links, als ze het Vlaams Blok nog slechts op individuele uitschuivers kunnen aanvallen. Geen woord over het programma, en dat is maar best ook, want daar staat de grote meerdeheid van de Vlamingen achter.
De Antwerpenaar wordt voor miljoenen euro's opgelicht, maar daar hebben de linkadors geen oren naar. Het zal hen een zorg wezen en het maakt hen ook niet uit. Zij betalen toch geen belasting, zij leven van belastingsgeld! Als ze maar kunnen schelden. Dat gaat hen het best af. Arm, arm links. |
|
|
|
|
|
#18 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Dat het gaat om en vals taxeerrapport is bewezen door een expertise immo kantoor uit Gent die de waarde van dat gebouw zwart op wit beoordeeld heeft. |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Op welke partij zou je nu stemmen?
CD&V - N-VA 21.58 % (431) Groen! 5.41 % (108) sp.a - spirit 11.17 % (223) Vlaams Blok 46.32 % (925) VLD-Vivant 9.81 % (196) Andere 2.40 % (48) Blanco 0.80 % (16) Nog onbeslist 2.45 % (49) |
|
|
|
|
|
#20 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
||
|
|
|