![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Is dit de oplossing?
Niet meer met zijn 7 aan tafel. De 7 partijen verlaten de tafel. Bart Dewever en Di Rupo maken elk een eigen voorstel op papier. Met dat voorstel gaan Bart en Elio afzonderlijk naar ALLE partijen. Pvda BUB Groen Ecolo Vlaams Belang LDD Open VLD MR NVA Ps Spa…… En kijken welk voorstel het meeste % haalt. Het grootste voorstel die bijvoorbeeld 65 % behaalt, moet dan maar uit vaderlands liefde gesteund worden door PS of NVA om de nodige 2/3 te bekomen. Ik denk dat Bart DW het meest kans maakt. Alhoewel, waarom zou Vlaams Belang mee werken om België te redden?
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BUB en Vlaams Belang aan 1 tafel?
Laatst gewijzigd door bgf324 : 24 januari 2011 om 20:56. |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() dat zie ik nu ook niet gebeuren.
Ik stel gewoon een nieuwe manier voor om tot een compromis te komen. Zorg voor 65 % overeenkomst over ALLE partijen geen en vraagt dan uit "liefde voor het vaderland" 10% inspanning aan de grootste partij ( PS of NVA) die uit de boot valt. Wedden dat Bart en Elio keihard gaan werken om asap hun voorstel 65% steun te laten krijgen. ik heb wat zitten rekenen MR zouden een sleutel hebben. Stel u voor Bart kan overtuigen Nva 18% Cd&V 13% Open vld 13% Spa 8% LDD 0.6% Vlaams BL 8 % = 55 % + 12 % van de MR = 67 % Maar Elio kan overtuigen Cd&v 18 % Spa 8 % Groen 3 % CDH 6 % PS 17 % Ecolo 6% = 52 % + 12 % van de MR = 64 % Ik heb ook wat zitten rekenen. Als Vlaams belang de NVA zou afblokken. Dan zakt Bart naar 59 % De % zijn afgerond. ![]()
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() alsof er een oplossing moet komen in cijfertjes van zetels...
![]()
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat: