Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 mei 2004, 18:20   #1
Ive De Beckker
Gouverneur

Standaard

De VLD gaat in de disco campagne voeren.

Vincent Q wordt geinterviewd en had duidelijk een ferm stuk in zen kloten.
De rest was ook al redelijk ver weg. Maar de vincent had duidelijk al wa verzet.

Dan ging de somers eens tappen.
Die pinten hadden niet eens schuim.

Goed bezig vld
Ive De Beckker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2004, 18:23   #2
NVG
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fifke

De rest was ook al redelijk ver weg. Maar de vincent had duidelijk al wa verzet.

Goed bezig vld
Kan de N-VA samen met cd CD&V in hun hyporietenkartel niet één keer campagne voeren ZONDER andere hun campagne er bij te betrekken?

Vandaag heeft in Gent Joke Schauvliege campagne gevoerd. Heel origineel, ware het niet dat ze daarvoor de slogan, logo en idee volledig gekopieerd heeft van de SP.a-jongerenbeweging Animo. Gebrek aan originaliteit bij ons Joke? Opnieuw een reden om SP.a te stemmen!
NVG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2004, 18:38   #3
justme
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NVG

Kan de N-VA samen met cd CD&V in hun hyporietenkartel niet één keer campagne voeren ZONDER andere hun campagne er bij te betrekken?

Vandaag heeft in Gent Joke Schauvliege campagne gevoerd. Heel origineel, ware het niet dat ze daarvoor de slogan, logo en idee volledig gekopieerd heeft van de SP.a-jongerenbeweging Animo. Gebrek aan originaliteit bij ons Joke? Opnieuw een reden om SP.a te stemmen!
en ik hoorde Mia De Vits in hetzelfde journaal bezig over europa: "er moet meer over europa gepraat worden. Dehaene en Verhofstadt daarentegen houden zich bezig met een hanengevecht."

Tiens mia, ge zijt zelf blijkbaar ook over de andere bezig ?

Opnieuw een reden om NIET op de SP.a te stemmen !!!!!

of niet ? waarmee ik maar bedoel, iedereen houdt zich bezig met vanalles hé. Jesus, doe niet hypocriet, ik vind het zielig zoals mensen bezig zijn met zegen dat je daarom niet voor die of die partij mag stemmen. En ja, iedereen gebruikt die tactiek, of het nu sossen, blokkers, weet ik veel wat zijn...
justme is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2004, 18:40   #4
NVG
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door justme
Citaat:

en ik hoorde Mia De Vits in hetzelfde journaal bezig over europa: "er moet meer over europa gepraat worden. Dehaene en Verhofstadt daarentegen houden zich bezig met een hanengevecht."

Tiens mia, ge zijt zelf blijkbaar ook over de andere bezig ?

Opnieuw een reden om NIET op de SP.a te stemmen !!!!!

of niet ? waarmee ik maar bedoel, iedereen houdt zich bezig met vanalles hé. Jesus, doe niet hypocriet, ik vind het zielig zoals mensen bezig zijn met zegen dat je daarom niet voor die of die partij mag stemmen. En ja, iedereen gebruikt die tactiek, of het nu sossen, blokkers, weet ik veel wat zijn...
U trekt uistpraken uit hun context. De journalist vroeg aan M. De Vits wat ze vond van het duel VRHFSTDT-DHNE.
Oud 29 mei 2004, 18:45   #5
justme
Burgemeester

Standaard

Citaat:
U trekt uistpraken uit hun context. De journalist vroeg aan M. De Vits wat ze vond van het duel VRHFSTDT-DHNE.
wel, en madam kwam schoon verkondigen dat zij zich met europa bezig houdt. En dan maakt ze nog eens met een besluitende zin duidelijk dat "Verhofstadt en dehaene maar met een hanengevecht bezig zijn" ... correct ? Sorry hoor, ze is evenzeer bezig met de andere slecht af te schilderen en zichzelf schoon voor te stellen.

Soit, dat ze dat voor mij part doet, hypocriet of zo, kan best zijn. Maar dan moet ge niet gaan verkondigen dat dit een reden is om SP te stemmen ? Of stevaert niet bezig gehoord met bijten op de CD&V en leterme woorden in mond te leggen ?
Iedereen houdt zich gewoon bezig met zo'n spellekes: het blok, de vld, de cd&v, de sossen, de groenen, etc... Bijlange geen reden om uw SP schoner voor te stellen dan een andere partij Daarmee verliest ge geloofwaardigheid (of gelooft gij bv. alle "bewijzen" waarmee het blok aantoont hoe "goed" zij wel zijn tov de andere )
Oud 29 mei 2004, 18:46   #6
NVG
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Citaat:
wel, en madam kwam schoon verkondigen dat zij zich met europa bezig houdt. En dan maakt ze nog eens met een besluitende zin duidelijk dat "Verhofstadt en dehaene maar met een hanengevecht bezig zijn" ... correct ? Sorry hoor, ze is evenzeer bezig met de andere slecht af te schilderen en zichzelf schoon voor te stellen.

Soit, dat ze dat voor mij part doet, hypocriet of zo, kan best zijn. Maar dan moet ge niet gaan verkondigen dat dit een reden is om SP te stemmen ? Of stevaert niet bezig gehoord met bijten op de CD&V en leterme woorden in mond te leggen ?
Iedereen houdt zich gewoon bezig met zo'n spellekes: het blok, de vld, de cd&v, de sossen, de groenen, etc... Bijlange geen reden om uw SP schoner voor te stellen dan een andere partij

Sorry maar als ge als oppositie ziet dat Vlaanderen in 5 jaar tijd de helft van zijn schuld heeft afgebouwd en je kan geen woord goed zeggen over het beleid dan ben je pas verzuurd bezig.

Ik had het trouwens over Schauvliege die de Animo campagne gestolen heeft.
Oud 29 mei 2004, 18:48   #7
justme
Burgemeester

Standaard

Citaat:

Sorry maar als ge als oppositie ziet dat Vlaanderen in 5 jaar tijd de helft van zijn schuld heeft opgebouwd en je kan geen woord goed zeggen over het beleid dan ben je pas verzuurd bezig.
ahzo, is Vlaanderen bezig met OPbouwen van schuld :o Da's niet goed

Euhm, da's de bedoeling van oppositie zeker, slechte punten zoeken in de regering ? Ik vind het eigenlijk straffer de manier waarop SP en VLD bij momenten op de oppositie kappen ... en dat als regeringspartij ! Zij zouden gewoon van eigen sterkte en verwezenlijkingen moeten kunnen uitgaan, ipv te verkondigen hoe slecht het zou zijn met die of die oppositiepartij in de regering (hypothetische discussie, zou dehaene zeggen ). Tjah, campagne zeker....
Oud 29 mei 2004, 18:50   #8
NVG
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Tjah, campagne zeker....
Ja, idd. het zal wel eigen blijven aan campagnes dat alles nogal schijnheilig overkomt. volg u hart en stem recht volgens uw overtuiging!
Oud 30 mei 2004, 08:10   #9
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Tijd voor verandering, zou ik zeggen. En dat houdt in: andere partijen.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2004, 08:56   #10
Philips Inc.
Minister-President

Philips Inc.'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Citaat:
Citaat:

Goed bezig vld

Joke Shauvliege is ook geen groot licht. Voledig meeeens. Waar de CD&V die gevonden heeft, amai ...

Er is echter maar één reden om SPa te stemmen: indien u onze economie nog meer naar de kloten wil!

De VLD maakte zich nog eens goed belachlijk met die disco. Waar is de inhoud?
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2004, 09:06   #11
NVG
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philips Inc.
Waar is de inhoud?

In de glazen! Schol!
Oud 30 mei 2004, 09:36   #12
Sam
Provinciaal Gedeputeerde

Sam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Voilla CD&V - Vlaamsblok bijvoorbeeld
Sam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2004, 10:23   #13
Philips Inc.
Minister-President

Philips Inc.'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Voilla CD&V - Vlaamsblok bijvoorbeeld
Vlaams Blok? Bestaan die nog?
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2004, 14:07   #14
Tiger777
Burgemeester

Tiger777's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Tiger777
Standaard

Waar zijn de staatslui van vroeger die authoriteit en respect wisten af te dwingen...? Dehaene en Tobback waren de laatste van dat soort. Sindsdien moeten politiekers cool zijn. Als dat met zich meebrengt dat ze leeg zijn.. ja, so be it. Dat vind ik spijtig.
Tiger777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2004, 14:21   #15
Herman Desmedt ©HD
Minister-President

Herman Desmedt ©HD's schermafbeelding

Standaard

Ze zouden hun ziel verkopen voor een paar stemmen te winnen.
Oud 30 mei 2004, 14:27   #16
justme
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiger
Waar zijn de staatslui van vroeger die authoriteit en respect wisten af te dwingen...? Dehaene en Tobback waren de laatste van dat soort. Sindsdien moeten politiekers cool zijn. Als dat met zich meebrengt dat ze leeg zijn.. ja, so be it. Dat vind ik spijtig.
inderdaad, gisteren Willy Claes en Dehaene gezien... ik eis terug meer ouderwetse politici Meer Tobbacks, Decroos, Eyskens, ... nog meer de grijze eminenties van vroeger !

Allez, wat voor brol krijgen wij tegenwoordig niet voorgeschoteld... Somers , van mechelen Zijn dat wel mensen om minister te zijn , of de Minister Tegen Sport, marino keulen
Oud 30 mei 2004, 14:51   #17
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik had het trouwens over Schauvliege die de Animo campagne gestolen heeft.
Ge had het dus over andermans campagne!
Het Skill Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2004, 18:04   #18
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Goed bezig vld

Wat is er mis mee om campagne te voeren in een uitgaansgelegenheid??? Daar bereik je ook een groot déél van het Jongerenpubliek méé dus ik snap niet goed het probleem dat u hiermee heeft.
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be