![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Gouverneur
|
De VLD gaat in de disco campagne voeren.
Vincent Q wordt geinterviewd en had duidelijk een ferm stuk in zen kloten. De rest was ook al redelijk ver weg. Maar de vincent had duidelijk al wa verzet. Dan ging de somers eens tappen. Die pinten hadden niet eens schuim. Goed bezig vld |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Vandaag heeft in Gent Joke Schauvliege campagne gevoerd. Heel origineel, ware het niet dat ze daarvoor de slogan, logo en idee volledig gekopieerd heeft van de SP.a-jongerenbeweging Animo. Gebrek aan originaliteit bij ons Joke? Opnieuw een reden om SP.a te stemmen! |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Tiens mia, ge zijt zelf blijkbaar ook over de andere bezig ? Opnieuw een reden om NIET op de SP.a te stemmen !!!!! of niet ? waarmee ik maar bedoel, iedereen houdt zich bezig met vanalles hé. Jesus, doe niet hypocriet, ik vind het zielig zoals mensen bezig zijn met zegen dat je daarom niet voor die of die partij mag stemmen. En ja, iedereen gebruikt die tactiek, of het nu sossen, blokkers, weet ik veel wat zijn... |
|
|
|
|
|
|
#4 | ||
|
Burgemeester
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Soit, dat ze dat voor mij part doet, hypocriet of zo, kan best zijn. Maar dan moet ge niet gaan verkondigen dat dit een reden is om SP te stemmen ? Of stevaert niet bezig gehoord met bijten op de CD&V en leterme woorden in mond te leggen ? Iedereen houdt zich gewoon bezig met zo'n spellekes: het blok, de vld, de cd&v, de sossen, de groenen, etc... Bijlange geen reden om uw SP schoner voor te stellen dan een andere partij |
|
|
|
|
|
|
#6 | ||
|
Burgemeester
|
Citaat:
Sorry maar als ge als oppositie ziet dat Vlaanderen in 5 jaar tijd de helft van zijn schuld heeft afgebouwd en je kan geen woord goed zeggen over het beleid dan ben je pas verzuurd bezig. Ik had het trouwens over Schauvliege die de Animo campagne gestolen heeft. |
||
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Euhm, da's de bedoeling van oppositie zeker, slechte punten zoeken in de regering ? Ik vind het eigenlijk straffer de manier waarop SP en VLD bij momenten op de oppositie kappen ... en dat als regeringspartij ! Zij zouden gewoon van eigen sterkte en verwezenlijkingen moeten kunnen uitgaan, ipv te verkondigen hoe slecht het zou zijn met die of die oppositiepartij in de regering (hypothetische discussie, zou dehaene zeggen |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Banneling
|
Tijd voor verandering, zou ik zeggen. En dat houdt in: andere partijen.
|
|
|
|
|
|
#10 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Er is echter maar één reden om SPa te stemmen: indien u onze economie nog meer naar de kloten wil! De VLD maakte zich nog eens goed belachlijk met die disco. Waar is de inhoud?
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
In de glazen! Schol! |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#13 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Burgemeester
|
Waar zijn de staatslui van vroeger die authoriteit en respect wisten af te dwingen...? Dehaene en Tobback waren de laatste van dat soort. Sindsdien moeten politiekers cool zijn. Als dat met zich meebrengt dat ze leeg zijn.. ja, so be it. Dat vind ik spijtig.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Minister-President
|
Ze zouden hun ziel verkopen voor een paar stemmen te winnen.
|
|
|
#16 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Allez, wat voor brol krijgen wij tegenwoordig niet voorgeschoteld... Somers |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat is er mis mee om campagne te voeren in een uitgaansgelegenheid??? Daar bereik je ook een groot déél van het Jongerenpubliek méé dus ik snap niet goed het probleem dat u hiermee heeft. |
|
|
|
|